צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

15:51

seperator

האם אני מתאים לטיפול?
החלטה קשה וחשובה ביותר שמרכיבי המשקפיים שבינינו תוהים אם לבצע הינה הסרת משקפיים בלייזר. ראשית, עלינו לבדוק אם אנחנו מתאימים לבצע טיפול זה. אינסוף המכונים, בית החולים והמרפאות העומדים לרשותנו היום מציעים בדיקות רבות המוודאות שהטיפול של הסרת משקפיים בלייזר מתאים לנו. בשלבי ההתאמה נעבור איבחון על ידי רופא המומחה לדבר כדי לבדוק מספר מאפיינים.

פרטים הנלקחים בחשבון
כמו שאמרנו, כמו לפני כל ניתוח פלסטי, גם בטיפול להסרת משקפיים בלייזר נצטרך לבדוק מספר פרטים כדי לוודא שאנחנו שייכים לקהל היעד של תהליך זה. צריך לעבור מספר בדיקות עיניים כדי לבדוק את בריאות העין, נצטרך להיות בלי עדשות מגע מאחר ומרכיבי העדשה למיניהם מפתחים זו כשיגרה לעין מה שמפריע לאבחן כמו שצריך את בריאות העין באופן טבעי כמה שאפשר. פרטים נוספים כמו מיפוי קרנית, עובי הקרנית ושאר מדדים נלקחים בהתאם.

יום הטיפול עצמו
נמצאת מתאים להליך הרפואי? נהדר, כעת נוכל לפנות ליום הטיפול עצמו. יש לשים לב למספר דברים; נשים תאלצנה להימנע מאיפור כיומיים לפני הטיפול (מייקאפ בפרט), יש להגיע עם אדם מבוגר נוסף שיוכל להסיע אותך בסוף הטיפול הביתה, יש לפנות שעתיים למען יום הטיפול (למרות שהטיפול עצמו הרבה יותר קצר). לאחר הסבר קצר של מה הולך לקרות בחדר הטיפולים, עוברים לסטריליזציה ולטיפול עצמו.
 
למה לצפות לאחר הטיפול?
מיותר לציין שאי לקבוע תוכניות למהלך שאר היום בו התבצע הטיפול. הטיפול גורם לראיה מטושטשת וזה טבעי לגמרי. כשיסתיים התהליך תועבר להם הסברה קצרה באיזה טיפות תשתמשו, מתי ובאיזו תדירות ולפעמים ישנם מקרים בהם תעזבו את המרפאה עם עדשות עיניים זמניות (ללא כל מספר, בטיפולים מסוג מסויים בלבד) ויקבע לכם תור להסרתן ובדיקה אצל הרופא. שימוש נכון בטיפות הטיפול ההמשכי ימנעו כאבים ויעזרו לתהליך החלמה מהיר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל