צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

10:54

seperator

יש מי שהולך עם משקפיים רק בשביל להיראות אופנתי יותר - הרי משקפיים בסופו של דבר יכולים להיות עוד אובייקט קישוט (אקססורי) שהופך את המראה לאחר. מצד שני, יש מי שמעוניין להסיר את המשקפיים אחת ולתמיד ולהשאיר את השימוש במסגרת כאופציה (ולא כי "צריך"). בעולם הטכנולוגי של היום, הסרת משקפיים בלייזר היא אחד מסוגי הניתוחים פלסטיים שמוצעים במכונים לטיפולי בריאות ואסתטיקה רפואית, כשהניתוח אורך כרבע השעה. ההליך הוא אמנם בלתי הפיך כשחלק מקרנית העין משויף אולם הוא ההליך האחרון שבו תנקטו על מנת לראות טוב באופן בלתי אמצעי.

גם מי שניסה הכול ולא הצליח יכול לפנות לניתוח זה
יש כמובן שיטות טבעיות להסרת משקפיים, כמו למשל השיטה להסרת משקפיים ללא התערבות כירורגית; על פי השיטה, עונדים עדשה מיוחדת לאורך השינה בלילה, הקרנית משתנה מעט ומותאמת באופן עצמאי לצורה הטובה ביותר שדרכה ניתן לראות טוב. מי שמצא שהשיטה לא הועילה לו, גם הוא יכול ללכת ולהבדק להתאמה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר.

מה בודקים בבדיקת ההתאמה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר?
לא כל אחד שניגש למכון קליני לביצוע ניתוח ראייה יכול לעשות זאת, עליו לעבור מבדקים מקדימים כדי למצוא אם הוא מתאים לכך. מלבד תנאים בסיסיים לעריכת ניתוח (על המנותח להיות מעל לגיל 18, לא יתאים לנשים בהיריון או לאישה לאחר לידה שמיניקות, לא יתאים למי שיש לו מספר לא יציב לאורך חצי השנה שקודמת לכך, מי שיש לו בעיות קטרקט, גלאוקומה, קונוס, וגם לא לכאלו שסובלים ממחלות כרוניות: פסוריאזיס, סוכרת ועוד. הרופא בודק את משטח הקרנית ומוצא אם יש מגבלות נוספות כמו גבשושיות.

המלצה - ללכת לאבחון אצל יותר מרופא אחד
לפני ניתוח (ובמיוחד לפני ניתוח עם תוצאות בלתי הפיכות שכאלו), רצוי ללכת ולהתייעץ עם יותר מרופא אחד. ראשית, יכול להיות שהרופא השני ישלים את התמונה ויגלה עוד מגבלה לעשיית הניתוח על פי ציוד מתקדם או ידע וניסיון. בנוסף, רצוי להתרשם מקליניקה נוספת ולקבל קנה מידה לגבי מחירים או רושם מקצועי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל