צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

03:42

seperator

 

שיטות הסרת שיער אצל גברים הינה שיטה בעלת יתרונות רבים. כיום, ישנה מודעות גבוהה מאוד לאסטתיקה. רבים רוצים להיראות טוב ולשמור על גופם בצורה הטובה ביותר. כיום, גם נשים וגם גברים מעוניינים לשמור על גוף חלק ונטול שיער. נשים מאוד אוהבות גברים בעלי חזרה חלק ורגליים חלקות.

 

נשים רבות לא אוהבות גברים שעירים וגם לגברים שיער על החזה או הגב לעיתים מפריע בעשיה של פעילויות יום יומיות. ביקורים בבריכה ציבורים או חופי ים יכולים להיות לא נעימים כאשר מדובר בגבר שעיר במיוחד.

 

שיטות הסרת שיער 

בנוסף למראה יפה יותר של גוף חלק, זה ידוע כי דוף נטול שיער נראה שרירי יותר ובריא יותר. עור בריא וחלק מעניק מראה של חיוניות וזוהר לגוף של כל גבר. כמו כן, עור חלק מזיע פחות ועל ידי כך שומר על היגיינה בסיסית לאורך היום. כיום, כתוצאה קידמה בתחום הטכנולוגיה בכלל ותחום הרפואה בפרט, קיימים טיפולים מגוונים אשר מעניקים למטופלים גוף חלק ונטול שיער מיותר.

 

הסרת שיער מקצועית ולצמיתות

ניתן להוריד שיער באמצעות אפילציה או קרן לייזר שהיא קרן אינפרה אדומה. טיפולי לייזר שהם הטיפולים הפופולריים ביותר מתאימים לכל חלקי הגוף כאשר על מנת להוריד את השיער לצמיתות חשוב לחזור על הטיפול מספר פעמים. במהלך הטיפול אסור להיחשף לקרני השמש לכו כדאי לבצע את הטיפול בחודשי החורף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל