צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

20:36

seperator

כל אחת מאיתנו מבלה שעות רבות מדי יום בטיפוח עצמי,החל מבחירת ביגוד אופנתי ומתאים, איפור וסירוק השיער ועוד מגוון רב של פעולות הכרחיות, שלבים חשובים אלה הופכים אותנו ליפות ואסתטיות יותר, ועל כן חשוב לנו להקדיש זמן רב לטיפוח.

 

פעולה נוספת הקשורה ישירות לאסתטיות של עור פנינו היא הסרת שיער מהפנים, בריכזי השיער המוכרים שהם הגבות, איזור השפה העליונה, ובאיזור החיים. הקפדה על מבנה גבות מעוצב חשוב ואף הכרחי על מנת להעניק לפנים מסגרת יפה ומעוצבת.

 

הסרת שיער למראה מושלם

הסרה של שיער מאיזור ריכוזי השיער בפנים תאפשר לך להראות חלקה ונקיה מכל צמיחה לא רצויה של שיער, מכוני יופי רבים מציעים טיפולים אשר בעזרתם תוכלי להיפתר מהשיער לצמיתות כך שלא תצטרכי לבקר אחת למספר ימים אצל הקוסמטיקאית לטיפול מריטת שיער כואב ויקר. מריטה של שיער בדרכים השגרתיות כמו שעווה קרה או חמה או לחילופין בעזרת חוט, הינה מריטה המעניקה פתרון זמני אשר אינו נשמר לאורך זמן רב, קיום מכוני היופי המקצועיים מציעים שירותי הסרת שיער בלייזר או באינפרא אדום אשר הפתרון ששיטות אלה מעניק הוא פתרון לטווח ארוך בצורה מהירה וקלה יותר.

 

מסירים שיער מהעור בעדינות

הסרת שיער מעור הפנים חייבת להעשות בצורה עדינה ומבוקרת כיוון שחשוב להקפיד על בריאות עור הפנים שהינו עור רגיש ופגיע יותר מהעור בשאר חלקי גופינו. ועל כן את טיפול הסרת השיער מעור הפנים חשוב לבצע במקומות אשר מוסמכים לכך ובעלי ניסיון רב במריטה של שיער מאיזורים רגישים. על מנת להיות בטוחים כי בחרתם בטוב ביותר, צרו עימנו קשר ותהנו משירות ומחיר ללא פשרות

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל