צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

22:25

seperator

 הרבה מאוד אנשים עושים ניתוחים פלסטיים במטרה להיראות טוב יותר, להרגיש צעירים ואטרקטיביים יותר, ובעיקר במטרה לשפר את הדימוי העצמי שלהם ואת הביטחון העצמי כלפי הסביבה. במסגרת שיפורי המראה אנשים עושים ניתוחים למתיחת בטן על מנת להיראות רזים יותר. אנשים שנעים בצורה דרסטית על המשקל סובלים לרוב מעור רופף ומדלדל באזור הבטן, שפוגע במראה החיצוני שלהם, במידת האטרקטיביות שלהם ובביטחון העצמי. ניתוח למתיחת בטן הוא ניתוח פשוט יחסית אך כולל גם תקופת החלמה.

מה קורה מיד עם תום הניתוח למתיחת בטן?
בדרך כלל מתעוררים מניתוח מתיחת בטן שמתבצע בהרדמה מלאה כאשר הבטן חבושה בתחבושות, והרגליים מורמות באוויר, וכל הגוף ומכווץ קדימה. המטרה של התנוחה הזאת היא ליצור כמה שיותר לחץ על עור הבטן שעבר מתיחה ונמצא במצב מאוד רגיש. בימים הראשונים לאחר הניתוח ישנה תחושת כאב בבטן, והרגשה של גודש בבטן למרות המראה השטוח שלה. הכי חשוב לא לזוז או להתאמץ יותר מדי בימים הראשונים אחרי הניתוח.

כיצד מקלים על כאבי ההתאוששות?
כמובן שעל מנת להקל על כאבי הניתוח נתן לקחת משככי כאבים, אולם יש לעשות זאת רק אחרי התייעצות עם הרופא המטפל ותחת מעקב רפואי צמוד. על כל שינוי יש להודיע מיד לרופא המטפל. שיטה נוספת להקלת הכאב היא על ידי החדרה של צינוריות לדופן הבטן תוך כדי מהלך הניתוח. הצינוריות מפרישות חומר מרדים שתקף לשלושה ימים מתום הניתוח פלסטי ועוזרות בהקלה על הכאבים.

עזרים להקלה לאחר הניתוח
כאשר יוצאים הביתה אחרי הניתוח ניתן להשתמש בעזרים המקלים על התפקוד היומיומי במהלך ההחלמה. אחד מהעזרים הללו היא חגורה יפנית שמשמשת גם להקלה על כאבי גב, וגם תומכת בקדמת הבטן הרגישה. הלחץ שיוצרת החגורה מסייעת בהקטנת כמות הנוזלים שמצטברת בבטן ומקלה על הכאב

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל