צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

08:26

seperator

הפנים הן כרטיס הכניסה אלינו, והרבה פעמים מהוות מוקד למשיכה- וחלק מכך הוא שיער הגבות שלעתים גדל פרא. הסרת שיער גבות אמורה לדלל את השיער שבין גבה לגבה, ולעצב את הגבה על פי הטעם.

ישנן שיטות רבות להסרת שיער (ככל חלק בגוף), כמו גילוח, שעווה, חוט, פינצטה, לייזר או אינפרא אדום ואפילציה (ישנן גם שיטות כימיות להסרה של השיער).

מהי השיטה המומלצת להסרת גבות?

כל אדם והעדפותיו- כל שיטה ויכולותיה. גברים ונשים עושים זאת גם- יחד, ונהנים ממראה רענן ומטופח. יש העושים זאת מדי תקופה ("בכל פעם שצריך")- לבד או אצל אנשי קוסמטיקה, ויש העושים זאת "אחת ולתמיד", ובצד זה יתרונות רבים. לדוגמה- ישנן שיטות להסרה המסירות קבוצת שיערות ביחד (חוט), לעומת שיטות בהן שערה- שערה נמרטת (ויש צורך בטיפולים חוזרים), לעומת שיטות בהן המטרה היא להסיר אחת ולתמיד את השערה ("לטפל בעניין מן השורש")- כמו אפילציה (שבזה מוציאים שערה- שערה או לייזר (הורדת קבוצת שיערות)- אלו השיטות שבהן הטיפול נמשך בטווח זמן קצר יותר, השערה הגדלה לאחר מכן דקה יותר, וזמן גדילתה אורך.

כיצד נערכים הטיפולים? 

ראשית, יש להתייעץ עם גורם מוסמך מטעם המכון, בפגישה מקדימה. שם תיערך בדיקה והמלצה לאופן ההורדה (לדוגמה – הסרת שיער בלייזר מחייבת סוג מסוים של שיער). בנוסף, ינתן הסבר כיצד להתכונן לטיפול (היערכות כספית וגופנית).

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל