צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

07:05

seperator

 

הורדת שיער לייזר נועדה להסיר את שיער הגוף תוך מספר טיפולים לצמיתות. בשלהי המאה העשרים החלו לפרוץ אל הציבור טיפולי הורדת שיער לייזר בסערה, עקב תכונות מתקדמות שלא היו לפני כן בתחום. השיטה טובה לכדי עד 90-95% מכמות השיער המטופלת, ואת השאר מומלץ להסיר באפילציה.

 

לשפוך אור על העניין...

מבין כל השיטות הנהוגות להורדת שיער לייזר לצמיתות, הלייזר היא השיטה המובילה לדעת ציבור המסירים. נתון זה צמח הרבה בזכות יחסי ציבור כבדים שנערכו לשיטה זו, וגם על- פי אחוזי ההצלחה שקטפה. כיום ישנן מספר שיטות הנכנסות תחת מטריית "הורדת שיער בלייזר" , השוני ביניהן הוא עוצמת הקרן המוקרנת בתדירויות שונות על- מנת לפגוע ביעילות באותם שורשי השערות. לדוגמה- "לייזר קר" הוא טיפול בחשיפה לעוצמת אור גבוהה. ההליך עצמו הוא גילוח העור, ניתן למרוח משחת הרדמה מאלחשת למשך כשעה וחצי (תוך עטיפה בניילון), ואז בטיפול עבודה על כל סנטימטר מרובע - "יריית קרן" בתדירות קבועה.

 

למי מתאימות הורדות שיער לייזר?

לאנשים בהירי עור ככל האפשר, אשר מגדלים שיער כהה ככל האפשר. ממש כשם שצבע בעל גוון כהה יותר קולט יותר אור, כך גם בעלי עור כהה סופחים את קרינת הלייזר אל מתחת לעור, דבר שמפחית ביעילות הטיפול ועלול לגרום לכוויות. ישנם מכשירים שנועדו להורדות שיער בלייזר אצל שחומי עור, אמנם יעילותם לא גבוהה כשל אצל האחרים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל