צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

19:06

seperator

הקיץ גורם לנו לשפוט את הבגדים ולהסיר כל עול. הטיילת והים עמוסים נופשים, מרחבי הטיולים מוצפים במטיילים, יש יותר מפגשים חברתיים ומצטלמים כדי לתעד את הימים היפים ביותר עם החוויות המעניינות. היום יותר מתמיד בעידן הרשתות החברתיות כשלא מספיק שכל אחד שרוצה לראות ולהיראות מעלה את התמונה שלו לאתר, החבר של אותו מצולם יכול להעלות ולפרסם תמונה שלו גם מבלי שהוא יודע ונוצר לחץ חברתי כדי להתחיל להיראות יותר טוב. ההשקעה במקומות הנכונים מתחילה בעור הגוף, כשנשים וגברים גם יחד פונים להסיר את השיער כדי לראות ולהרגיש טוב יותר.

האם להשתמש ?
קוסמטיקאיות ורופאי עור ממליצים בדרך כלל שלא לעשות טיפול אפילציה בקיץ, משום שלאחר כל טיפול אפילציה יש להסתיר ת המקום מפני קרני השמש, או לפחות למרוח את המקום בקרם הגנה מפני השמש בעל מקדם בינוני ומעלה. בנוסף, נשארים לעתים גלדים מהטיפול החודרני, עניין שלא כולם ממהרים לחשוף בפני רבים.

נשים מול גברים בתחום הסרת השיער
נשים וגברים - הם שניהם קהל היעד בהסרת שיער, אולם האחוזים אצל הנשים גבוהים בהרבה; בעוד שמעל 90% מהנשים מסירות שיער, האחוז אצל הגברים עומד על 8%. ההכנות נעשות בדרך כלל בעונת החורף כשהמטרה היא לכיוון לסיום הטיפול בעונת הקיץ. ספורטאים רבים עושים זאת, דוגמנים ודוגמניות ועכשיו גם הקהל הרחב.

איך להסיר את השיער?
חשוב לעשות להסרת שיער - השוואה בין שיטות וטיפולים אצל רופאים שונים, ולא להסתפק בחוות דעת אצל רופא יחיד. ריבוי חוות דעת בנושא עשוי להקטין את הסיכונים בטיפול או אפילו לסייע בהשוואת מחירים ובמציאת התאמה לטיפולם תחליפיים אם ישנם, למשל כשצבע העור הוא בעייתי. אחת השיטות המקובלות כיום להסרת שיער היא הסרת שיער בלייזר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל