צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

11:12

seperator

רבות הנשים המעוניינות בהגדלת חזה. מדובר באחד הניתוחים הפופולאריים ביותר בקרב הניתוחים הפלסטיים ובקרב נשים בישראל ובעולם. החזה הוא אזור המבהיק את הנשיות של האישה, הוא איבר בולט ומושך שמעניק לנשים רבות ביטחון עצמי גבוה. הטכנולוגיה והידע הרפואי שעולם הרפואה רכש בימינו מאפשר לעבור את הניתוח בכמעט 100% הצלחה, עם סיכונים מינוריים ביותר. כל אישה יכולה לשנות את גופה וגזרתה בניתוח חזה באופן משמעותי הנראה לעין ומעניק לה מראה נשי וסקסי.

pic

החשיבות בפגישת ייעוץ

נשים רבות בגיל צעיר רוצות לעבור ניתוח להגדלת חזה טרם סיימו את התפתחותן. על כן פגישת הייעוץ עם מנתח פלסטי היא חשובה ומהותית בכדי לקבל את ההחלטה. לעיתים נעשית ההחלטה מתוך טריגרים לא נכונים ומתוך חוסר מחשבה, פגישת הייעוץ תייעל את ההליך ותתאים אותו לכל אחת ואחת. במהלך פגישת הייעוץ עם המנתח תוכלו להתייעץ עמו על גודל השתלים ותקבלו פרטים על ביצוע הניתוח פלסטי. הייעוץ יאפשר לך לקבל חוות דעת מקצועית על ההשתלה בהתאם למבנה גופך, משקל, פרופורציות הגוף וכו'. כמו כן במהלך הייעוץ יתדרך המנתח את המטופלת באיזה תפריט מזון לנקוט טרם הניתוח.

מה הוא ניתוח הגדלת חזה?
בכדי לבצע הגדלת חזה אין בימינו, עדיין, ברירה אחרת מלבד לעבור ניתוח. מדובר בניתוח דיי פשוט ונפוץ האורך שעתיים ופחות תחת הרדמה מלאה. במהלך הניתוח מוכנס שתל סיליקון מעל שריר החזה המעניק לו את גודל גדול יותר וזקירות. כאמור לעיל, נשים רבות רוצות לעבור ניתוח חזה טרם הגיעו לגיל 18, גיל בגרות - מדובר בסיכון שכן הגוף טרם הסתיים להתפתח ועל כן לא נהוג לעשות זאת. לאחר הניתוח נוטלים משככי כאבים וימי מנוחה שכן לוקח זמן להתרגל לגוף החדש. לאחר יומיים מוסרת התחבושת הראשונית ומוחלפת בחזייה תומכת. בתום 10 ימים מהניתוח מוסרים התפרים ומתחילים החיים החדשים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל