צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

11:27

seperator

אקנה הוא שם לתופעת פצעי הבגרות השכיחה ביותר אצל צעירים. כתוצאה מתופעה זו הנוצרת בגיל הנעורים, עלולות להשאר צלקות וחריצים שילוו את העור לאורך כל החיים, היות וישנם פצעים שקשה מאוד להעלימם קוסמטית.

לאחרונה פותחה טכנולוגיה חדישה שמסוגלת להתמודד גם מולם, גם להסרת צלקות אקנה. פוטותרפיה, טיפול תרופתי, אנרגיית לייזר וגלי רדיו הם התקווה החדשה לסובלים מצלקות אקנה, ובכך מונעים למעשה טיפול או ניתוח חודרני. 

המלחמה בפצעי בגרות
פצעי בגרות תוקפים כ - 80% - 90% מהאוכלוסייה. למרות שישנה נטייה גנטית לעניין, עדיין ישנו סיכוי שהאקנה יתפתח אצל כל אחד ואחת מאיתנו . הגורם שיקבע את עוצמת תקיפת הפצעים הוא ה - Inflammation, כלומר תגובת הדלקת שמופיעה בעקבות אותם פצעים. תגובת הדלקת עלולה להחמיר בעקבות הורמוני מחזור נשיים והורמונים נוספים שמסתובבים ביתר ריכוז בגוף עקב מתח או תזונה למשל. ישנם כיום טיפולי אסתטיקה שונים שמסייעים ביד הרופאים להגיע לתוצאות של פנים חלקות, לצד תרופות שעלולות להחמיר את האקנה. ניתן להשתמש בקילוף עור כימי (פילינג מסוים) כדי להבהיר את שטח פני העור ולטפל בפצעים שטחיים. התוצאה עוזרת לעור להיראות צעיר יותר בעתיד ופחות מקומט. כן, ישנם כאמור טיפולי אסתטיקה חדשניים כמו טיפול בלייזר ובגלי רדיו, לצד תרופות. 

טכנולוגיה חדישה לטיפול
טיפולי אסתטיקה יכולים להיות מפתח בחיינו לדברים שונים, החל מתחושת טיפוח וכלה בביטחון עצמי. טיפול יעיל באקנה יפחית את הסיכוי להישארותה של צלקת בעתיד, ובכך להפחית את הסיבות לקמטים בעור ולהצעיר אותו. טכנולוגיה חדישה לטיפול באמצעות קרני אור המפחיתה כוויות וכאב עולה על הטכנולוגיה הישנה (IPL רגיל) - חשוב להתעניין אצל הרופא המטפל לא רק לגבי יכולותיה של הטכנולוגיה, אלא גם לגבי הסיכונים שבטיפול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל