צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

11:50

seperator

 

הורדת שערות לא חייבת להיות עניין כלכלי כבד- ישנן דרכים שונות להתגבר על המחיר. אחרי הכל, התמורה לכך שווה כל מאמץ. אולם לפני שמוצאים את הטיפול הכי זול, חשוב לברר את הטיפול מתאים לכם - האם הוא מתאים לסוג העור שלכם, איזה מכשיר לבחור, וסיכונים מול סיכויי ההצלחה. למרות שתחום הסרת השיער הינו חדש מאוד יחסית (בערך כעשור), מדי שנה נרשמו בתחום חידושים שהפכו את הטיפולים הקודמים למיושנים ואף פתחו פתח לעוד אנשים לעשות את הטיפול.

 

 קחו לדוגמה את מכשיר ה"רובי" שלפני שמונה שנים הושק, והטיפול עמו ארך שמונה שעות של כאב לבהירי עור בלבד. כיום נמצא פתרון לכל סוגי העור כמעט. 

 

איך למצוא שיטת טיפול מתאימה?

תודות לפיתוחים שממשיכים לזרום, מכונים להסרת שיער צצים כפטריות לאחר הגשם, כשכל מכון מבטיח שהטכנולוגיה שלו מבטיחה יותר ונטולת סיכונים. חשוב מאוד לבדוק את הפרסום בשטח ולהתעניין לגבי כל שיטה והסיכונים שלה. הטיפולים מתחלקים על פי סוג העור: בעלי עור בהיר יטופלו במכשיר הלייזר אלכסנדריה. אלו נחשבים למכשירים מן הדור השני ופועלים על אורך גל קצר יחסית. בעלי עור שחום יטופלו במכשיר דיודה, הנמנים עם הדור השלישי של הלייזרים ופועלים על גלי אור ארוכים יותר. חשוב לציין שיש דרגת כהות לעור אשר מגבילה את הטיפול - למשל עור שחום כשל ההודים או האתיופיים. אלו ישתמשו בטכנולוגיית הדור הרביעי שפועלת על גלי אור ארוכים יותר. כמו- כן, הלייזר לא יתאים לבעלי שיער בלונדיני, שיער שיבה ושיער ג'ינג'י בהיר.

 

למי הטיפול בלייזר לא יתאים?

נוטלי תרופות כמו רואקוטן (תרופה נגד אקנה) או תרופות על בסיס זהב (כן, יש כאלו תרופות) כמו למשל נגד דלקות מפרקים וחולי ויטליגו - אלו אנשים שללא קשר לסוג העור והשיער שלהם נאסר עליהם השימוש בלייזר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל