צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

07:24

seperator

 

צלוליטיס זו רקמה תת עורית שנוצרה בה דלקת. בעקבות היווצרות הדלקת מצטברים תאי שומן מתחת לעור ומופיעים במעין חספוס חיצוני על העור. במהלך השנים, במידה ולא נעשה טיפול נכון, השומן באזור מתפשט והתופעה החיצונית מחמירה. לעיתים הצלוליטיס יכולה להיות בעיה אסתטית בלבד ולפעמים רפואית, על כן רצוי להיבדק אצל רופא טרם הטיפול בצלוליטיס.

 

גם נשים רזות וגם מלאות סובלות מתופעה זו ללא הבדל, גם הגיל אינו מהווה פקטור - הצלוליטיס הוא מכה שיכולה להופיע אצל כל אחת ואחד.

 

מה הן הפתרונות להמסת צלוליטיס?

מכיוון שמדובר בבעיה אסתטית אצל נשים רבות שגורמת להרגשת חוסר ביטחון והסתרת אזורי הרגליים במכנסיים וחצאיות ארוכות , מציעים מכוני היופי והקוסמטיקה טיפולים להעלמת הצלוליטיס. החל מעיסויים מיוחדים, ניתוחים ומריחת משחות. אחד הפתרונות הטובים ביותר להמסת והעלמת צלוליטיס הוא שימוש במכשיר Vela Smooth. המכשיר החדשני נותן מענה מעולה להעלמת צלוליטיס ולמראה של רגל חטובה וחלקה. מדובר בטכנולוגיה ייחודית שהוכיחה לתת תוצאות מרשימות ביותר. המכשיר מראה תוצאות כבר לאחר הטיפול הראשון וכל טיפול נוסף מסייע להענקת המראה המושלם.

 

מה הן יתרונות המסת צלוליטיס?

היתרון הגדול בשימוש במכשיר Vela Smooth הוא התוצאות הנפלאות בזמן קצר. כמו כן לא נדרש שום ניתוח פולשני בכדי להסיר את הצלוליטיס - מדובר בטיפול קוסמטי לא כואב , נוח, נגיש וגם לא יקר מדי. באמצעות אנרגיית חשמל, ואקום, קרינה אינפרא-אדומה וגלילים מכאניים שמעסים את האזור מגיעים לתוצאות באיכות גבוהה מאוד. כאשר מחליטים לעבור טיפול צלוליטיס חשוב לוודא כי מכון הקוסמטיקה אכן מקצועי ובעל ניסיון בתחום והסמכה לכך. על אף שמדובר בטיפול פשוט חשוב מאוד שתשקיעו את כספכם כראוי ותקבלו מענה יעיל לבעייתכם מבלי ליצור בעיות נוספות על בעור.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל