צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

08:30

seperator

כולנו יודעים עד כמה מפריעה תופעת הצלוליט להמשך קיום שגרת החיים הרגילה, תוך שהינו פוגע בביטחון העצמי, משרה תחושה שאינה נוחה ובאופן כללי- גורם לכל אחד ואחת לרצות להסתתר תחת כמה שיותר בגדים. עם זאת, רבות אינן מודעות לבעייתיות הרפואית שבהיווצרות הצלוליט- כך, בין השאר, הלה פוגע בפעילותו התקינה של מחזור הדם ומונע את הפרשת המים בגוף. בנוסף, הצלוליטיס הינו בעל נטייה מולדת להתפשטות, ועל כן אין ספק כי יש להיאבק בו מרגע הופעתו.

 

המסת צלוליט- הכיצד?

טיפול המסה הוא אחד מההליכים היעילים ביותר כנגד תופעת הצלוליט, והינו מתבצע באמצעות מכשיר אולטרה- סאונד מתקדם. מכשיר זה פועל באמצעות שליחת גלי קול החודרים מתחת לפני העור ומאתרים את הצטברויות תאי השומן בגופו של המטופל. תוכנה ייחודית סורקת את הרקמה, ולאחר זיהוי הבעיה שולחת תדר אולטרה- סאונד הממיס את הצלוליט. יודגש, כי הצלחתו של השימוש בהמסת צלוליט הוכח זה לא מכבר, כך שכיום הינו נפוץ ומבוקש בקרב נשים ואף גברים רבים ברחבי העולם.

המסת צלוליט- מאבק פשוט למול תופעה מורכבת

רבים יופתעו לדעת, כי הליך המסת הצלוליט אינו כואב ופולשני ואף להפך- שכן מרבית המטופלים מדווחים על תחושה נעימה ומרגיעה במהלך הטיפול. בנוסף, יש לציין כי שיטה זו אינה מצריכה טיפולים חוזרים על מנת לשמר את חיטוב הגוף. אז במקרה שחפצתם בעור חלק מצלוליט, בחרו בהמסה והעניקו לעצמכם את היכולת ללבוש בגדים קצרים ואף בגד ים ללא כל חשש.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל