צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

13:14

seperator

 

ידוע, למרות שסוגי ניתוחים פלסטיים שונים היו נהוגים גם בימים קדומים באזורי מחיה שבהם הרפואה הייתה מפותחת ואפילו יש לכך אזכור גם בתנ"ך, הרי שכיום הם נמצאים בשיא פריחתם, משום התפתחותה הבלתי נלאית של הטכנולוגיה והידע המקצועי הנדרש. מעת לעת מתגברים על תופעות לוואי של ניתוחים אלו ומוצאים פתרונות למה שלא ניתן היה למצוא בעבר.

 

ניתוחים פלסטיים מבוצעים כמעט בכל איברי הגוף האנושי: עפעפיים, בטן, חזה, אף, אוזניים, עכוז, עיניים ועוד, וככל שהתחום הזה מתפתח, יורדות באופן משמעותי לניתוחים פלסטיים עלויות.

 

מהם סוגי הניתוחים הפלסטיים? 

ניתוחים פלסטיים מתחלקים לניתוחים שמטרתם ריפוי ותיקון פגם רפואי או הפרעה, וכמובן גם לניתוחי היופי. לאחרונים, אע"פ שאלו אינם נדרשים כדי לפתור בעיה רפואית כל שהיא, נהוגים בנפח רב בעולם ובארץ, כאשר ידוע שבארץ ישנם המוחות והטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם. מדובר בניתוחים להגדלה או להקטנת החזה (וגם הרמתו), הזרקת בוטוקס לשפתיים ללחיים ולעוד איברים בפנים, הזרקת בוטוקס למניעת תופעות זעה ולהעלמת קמטים, מילוי קמטים בפנים, הרמת עפעפיים עליוניים, ניתוחי אף ואוזניים, שאיבות שומן ועוד. כיום לפני טיפול ישנם מכשירי הדמיה שניתן להיעזר בהם ולבחור על פיהם את הצורה הרצויה. הייעוץ הרפואי שמשתלב בפגישה המקצועית כולל את המלצת הרופא ואת הבעת רצונו החופשי של המטופל, כולל הסכמה לעמידה בסיכונים המוצגים בפניו.

 

מה כוללים ניתוחים פלסטיים

יש לקחת בחשבון כי לכל טיפול ישנה הרדמה כללית או מקומית על פי הצורך ויש לבדוק אלרגיה או אי התאמה גופנית לחומרי ההרדמה המוזרקים. בניתוחים מסוימים כמו למשל ניתוחי חזה יתכנו צלקות עור לתקופה מסוימת עד שתיעלמנה (אם יטופלו נכון ואין מניעה גנטית לכך) ויש כאלו שלא תיעלמנה בכלל, על כן רצוי לקחת ימי חופש לעתים לאחר ניתוח פלסטי גדול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל