צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

16:55

seperator

ניתוחי הגדלת חזה תופסים נפח הולך ותופח יותר ויותר בשנים האחרונות. ניתוחי חזה נחשבים לפופולאריות רבה מתוך מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים. תפקידו של ניתוח חזה הוא להעניק פתרון פלסטי לסוגיות גופניות - אסתטיות ופסיכולוגיות, אשר מעיקות על המנותחות עקב חוסר התפתחות, שימוש בהורמונים מסוימים לצורך בניית שרירים, הצטמקות או הידלדלות השדיים עקב הריונות או גיל.
 

הגדלת נפח השדיים נעשית על ידי השתלת שתלי סיליקון (ישנם סוגים שונים של שתלים). הניתוח אינו מתבצע אלא לאחר בדיקה ראשונית קלינית של השד, המובילה לבחירת השתל המתאים והניתוח המתאים. 

מה כוללת הבדיקה להתאמת ניתוח להגדלת שדיים?
הדבר הראשון שנבדק הינו מדידה על ידי סרגל של מיקום הפטמה ביחס לקפל שמתחת לשד, ומהו מרחקה מהגבול העליון של עצם החזה. כאשר הפטמה ממוקמת במיקום נמוך ביחס לקפל התת שדי, מתבצעים שני סוגי ניתוחים: הרמת החזה, והגדלתו - שני אלו נעשים ביחד. כשמדובר בהגדלת החזה בלבד של שד נפול - התוצאות עלולות להיות הפוכות: ייווצר "בלון כפול", השתל יהיה גבוה יותר מהשד אשר נותר נופל. הדבר השני שנבדק הינו איכות העור ועובי הרקמה בחלקו העליון של השד באמצעות סרגל מדידה או על ידי צביטה של האזור. עור דק מחייב להכנסת השתל אל מתחת לשריר, על מנת לבצע מניעת קמטים במבנה שתל הסיליקון. 

מהם המחירים הרווחים בשוק?
כמו בכל ניתוח פלסטי הצעת מחיר דרושה גם להגדלת חזה: מחיר שתל על פי משקל ואיכות ( היקר יכול להגיע לפי 2 או 3 ממחיר שתל זול. הציוד והמכשור הרפואי - איכותו ורמתו, המנתח הפלסטי - רופא מיומן ובעל שם יקבע מחיר יקר יותר, מרדים- אם ישנו מרדים, עלותו משתנה, ושכירות חדר ניתוח - ככל שיהיה באזור מרכזי ונוח יותר מבחינה גיאוגרפית, יוקרתו של המקום תעלה וכך גם המחיר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל