צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

08:30

seperator

 

בימים בהם המראה החיצוני הוא כרטיס הביקור שלנו, יותר ויותר אנשים מחפשים ומוצאים פתרונות לשיפורו. כבר לא צריך להתבייש ולהסתיר תופעות שאיננו שלמים איתן. אפשר פשוט להעלים אותן, להיפטר מן העול ולשפר את המראה ואת הביטחון האישי. הורדת שיער לצמיתות היא אחד הפתרונות המוצעים היום לבעיה נפוצה אצל גברים ונשים כאחד.

 

כיום, היא גם לא מוכרחה להוות נטל כלכלי. מכוני היופי השונים מציעים פתרונות מגוונים במחירים שונים. אך לפני שתחליטו, יש לבדוק קודם לגבי אופן הטיפול המתאים לכם - לסוג העור, רגישות למכשור ולחומרים מסוימים ועוד. החידושים בתחום הטיפול בשיער מיותר מתרבים למרות השנים הלא רבות בהן קיים התחום ופותחים קהלים חדשים לנגישים לטיפול.

 

מתפתחים ומסירים

הפיתוחים הטכנולוגיים השונים לא פוסקים ומביאים איתם עוד ועוד אפשרויות טיפול. סוגי עור שונים שנחשבו לבעייתיים ורגישים בעבר מטופלים כיום באמצעות מכשור מתקדם ונטול סיכונים. עם זאת, יש לבדוק היטב את הפרסומים השונים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע ובריאות מוסמכים בכדי לא לגרום לנזק לגוף למרות ההבטחות. לא תמיד ניתן להשיג עור חלק בכמה טיפולים. מכשירי הלייזר השונים מצריכים חזרה ועקביות בטיפול בכדי להגיע לתוצאות הרצויות. כיום, קיימים מכשירים מדורות טכנולוגיים שונים (דור 2, דור 3, דור 4) שמותאמים במיוחד לבעלי עור, בהיר, עור כהה, עור רגיש וכו'.

 

עדיין לא לכולם

ועדיין, למרות ההתפתחות הטכנולוגית לא כולם יכולים ליהנות מטיפול לייזר להסרת שיער. בעלי עור שחום במיוחד (אפרו-אמריקאים, הודים, אתיופים) יתקלו בהגבלות מסוימות בטיפול, כמו גם בעלי שיער בהיר במיוחד, בלונדינים ושיער שיבה. גם לאנשים הנוטלים תרופות מסוימות (בעיקר נגד פצעי בגרות או כאלה המבוססות על זהב) כנגד דלקות פרקים למשל מומלץ שלא להשתמש בטיפול. בהצלחה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל