צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

09:41

seperator

 

אקנה היא תופעה שמופיעה פעמים רבות אצל בני נוער ומתבגרים שההורמונים שלהם משתוללים, דבר שמשפיע על עור הפנים ועל היווצרות של דלקות בעור. עם זאת, זו תופעה די נפוצה גם בסוגי עור מסוימים אצל אנשים מבוגרים. נערים מתבגרים שסבלו מאקנה קשה יסבלו לא פעם כשיתבגרו מצלקות עמוקות שמכערות את עור הפנים וגורמות להרגשת אי נוחות. בעבר היו צריכים לספוג זאת בשקט ולהמשיך עם חייהם, אך כיום טכנולוגיות חדשות ושיטות קוסמטיות מאפשרת להיפתר הן מהאקנה והן מהצלקות גם אצל מבוגרים.

 

איזה טיפולים קיימים נגד אקנה מבוגרים?

בימינו קיימות שיטות רבות להתמודד עם אקנה בקרב מבוגרים. החל מנטילת כדורים וכלה בתכשירים קוסמטיים וניתוחים פלסטיים. עם זאת הדרך היעילה והמומלצת ביותר היא טיפול בלייזר. הלייזר נכנס לעולם הקוסמטיקה בבעיטת פתיחה מרשימה ומאז הוא התקבע ומפתח עוד ועוד שורשים. כך אנו רואים למשל טיפולים להסרת שיער בלייזר וכן טיפול בצלקות אקנה באמצעות לייזר. מאוד מומלץ להשתמש בלייזר בכדי להיפתר מצלקות האקנה שכן מדובר באחוזי הצלחה גבוהים, תופעות לוואי קלות שמתבטאות בנפיחות ואדמומיות קלה. כמו כן מדובר בטיפול בטיחותי, מהיר ויעיל שמסייע להיפתר מהתופעה הלא נעימה של אקנה וצלקות על הפנים במהירות ויעילות.

 

כיצד עובד טיפול הסרת צלקות אקנה למבוגרים בלייזר?

באמצעות מכשיר לייזר מעבירים אנרגיית אור חזקה במיוחד שמסייעת להעלים צלקות בעור פנים בעייתי. קרן הלייזר משחזרת ומחליקה את העור מצלקות שנוצרו בעקבות האקנה. בעור קיים חומר בשם קולגן שאחראי על חידוש תמידי של העור, אלסטיות ומתיחות. ככל שמזדקנים הייצור של הקולגן מאט. טיפולי הלייזר מסייעים להפעיל מחדש ולגרות את הקלוגן. הטיפול בלייזר אורך מס' שבועות, כל פעם באים לטיפול ומחכים זמן מה בין טיפול אחד לשני. הטיפול מסייע להעלים את הנזקים הקיימים ולמנוע נזקי אקנה עתידיים.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל