צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

02:43

seperator

 

סוגי ניתוחים פלסטיים רבים נעשים לרוב מתוך בחירה חופשית. הציפייה, החששות והתמיכה הופכים בסופו של דבר למה שיכול לשנות את ההסתגלות שלאחר הניתוח. ניתוח פלסטי בא פעמים רבות לשפר את הביטחון העצמי שנובע מהמראה החיצוני, ולכן אי- הגעה לתוצאות המצופות ולתחושות אליהן כמה המטופל עלול להוביל המון פעמים לאכזבה מרובת אספקטים, לצלקות תרתי משמע ולכדור שלג עצוב.

 

זאת בדיוק הסיבה שכדאי לתמוך במנותח ולהראות לו את הצדדים החיוביים שבעניין הניתוח. 

 

תפקידו של מנתח פלסטי ברמה הפסיכולוגית

למנתח הפלסטי ישנה אחריות רבה על גבו. הוא אחראי להמליץ מה מתאים ואיך לבצע זאת - ויתרה מכך, הוא מבצע זאת. חלק מאחריותו היא להכין את המטופל נפשית ולספר לו מה עתיד לו לבוא. על- כן, עליו להסביר לגבי אותו טיפול שנבחר, על הסיכונים שלו והסבירות שאלו יקרו, האם ישנן צלקות עור או תופעות לוואי ומה הסיכוי שתיעלמנה לאחר מכן, מה כוללת אחריות הרופא המנתח ועוד. במידה והרופא המנתח מבחין בסיכון, עליו לדווח זאת באופן מיידי. זאת ועוד, רצוי שהמנותח יוודא כי מי שינתח אותו הינו אותו רופא שהתייעץ איתו ולא צוות אחר שיוחלף במפתיע באותו היום. דבר זה עשוי להגביר את תחושת הביטחון באותו הרופא ואת התקווה להצלחת הטיפול. 

 

ישנן אפשרויות להחלמה מהירה מניתוח

כיום ישנם פיתוחים שונים שעוזרים להיעלמות מהירה של התופעות שלאחר הניתוח. דבר זה יכול להיות לעזר רב כשהניתוח נעשה במקומות חשופים וכשהניתוח מגביל את המנותח בתקופת ההחלמה, כמו למשל בניתוח פלסטי לאף. במישור הנפשי, חשוב מאוד לעודד את המטופל - הן על ידי חברים, והן באמצעות הרופא. יציאה קלה מהמצב הטראומטי נחוצה לדימוי העצמי שהרבה פעמים משפיע גם על ההופעה החיצונית.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל