צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

15:03

seperator

 ניתוחים פלסטיים הם תחום הולך ומתגבש שצבר לעצמו מוניטין לאורך עשורים רבים של טיפולים. אפילו בהיסטוריה הקדומה מוזכרים אירועים רפואיים כאלו ואחרים שהתבצעו כניתוחים פלסטיים, כמו למשל הוצאה של חץ ירוי מגופו של אדם והשבת הגוף אל המצב הקודם ועוד, עד שלאט לאט נצבר ידע בתחום הניתוח שנעשה בו שימוש גם לטובת החידושים בעולם האסתטיקה. כיום, הניתוחים הפלסטיים מעצבים את צורת הגוף מחדש כדי שתענה לדרישות יופי או תפקוד, ובין השימושים השונים: הגדלות והקטנות חזה, ניתוחים לשאיבת שומן, ניתוחים למתיחת העור באיברים שונים, ניתוחי שינוי מין ועוד.

מי עושה את הניתוחים הללו?
לכל סגנון של ניתוח יש פרוצדורה כירורגית שונה, המצריכה ידע מקצועי מקיף. זו הסיבה שלכל ניתוח פלסטי ישנו מומחה שמתמקד בעיקר בניתוחים מאותו הסוג. הרופא הכירורג מלווה את התהליך עוד משלב הייעוץ - מציע דרכים אפשריות לפעולה וממליץ על זו שהכי נראית לו, מעמיד את המנותח לעתיד בפני הסיכונים האפשריים, ההתכוננות לניתוח, אופן ההרדמה וכל מה שכרוך בהחלמה.

איך לבחור את המנתח הכירורג?
בארץ ישנם מנתחים פלסטיים רבים לכירורגיה פלסטית אשר פועלים באופן פרטי או דרך מכונים ובתי חולים. בחלק מהאופציות ישנם החזרים כספיים - למשל דרך ביטוח של קופת חולים, ומשם אפשר להתחיל להשוות בחירות במנתחים פלסטיים. מצד שני, אם ישנן המלצות מיוחדות גם על רופא שלא כלול ברשימת הרופאים בביטוח, אפשר לפנות באופן פרטי.

התאמת ציפיות עם המנתח
מלבד החובה החוקית ליידע את המנותח בכל הליכי הניתוח בטרם הניתוח ואפילו לקבוע פגישה נוספת לאחר פריסת האופציות לניתוח כדי לתת למנותח שהות לעכל את משמעויות הניתוח ולהחליט, המנותח חייב לתאם את הציפיות בינו לבין המנתח ולהבין לעומק את משמעות השינוי בגופו. לכן, רצוי לבדוק במקביל עוד 2-3 מנתחים פלסטיים לצורך ההשוואה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל