צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

00:36

seperator

 

הסרת שיער ידיים ושיער גוף מיותר היא פעולה שהולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות. ההקפדה על אסתטיקה וחשיבות המראה החיצוני הופכת למשמעותית יותר בעידן בו אמצעי התקשורת שולטים והחשיפה הופכת לגדולה ואפשרית. השילוב עם ההתקדמות והפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הסרת השיער הופכת את הפעולה לקלה וזמינה.

 

 גם המחירים הנהוגים כיום בשוק לגבי הסרת שיער ידיים, כתפיים או חזה הופכים לסבירים ונגישים יותר מה שמביא עוד ועוד מתעניינים לביצוע הטיפול האסתטי. למרות שתחום הסרת השיער נמצא בשטח כעשר שנים בלבד, המודעות וההתפתחות שלו הן עצומות והקהל הרלוונטי אליו הולך וגדל.

 

להתאים את הטיפול

לפני שמתחילים לברר מחירים ושמות של מכוני הסרת שיער יש לוודא כי הטיפול אכן אפשרי ומתאים עבורכם. למרות ההתקדמות הטכנולוגית, ישנן עדיין מגבלות שלא מאפשרות לכולם לעבור הסרת שיער. עור כהה במיוחד יקשה על פעולת המכשיר ויטיל בספק את סיכויי ההצלחה של טיפול ההסרה. כמו כן שיער בהיר מאוד, בלונדיני או ג'ינג'י יביא לסיכויים קטנים להצלחה. עם זאת קיימים מכשירי הסרה בדרגות שונות, המותאמים לסוגי עור שונים על פי גוון, הפועלים בעזרת גלי אור. ככל שגלי האור ארוכים יותר יתאים המכשיר לעור כהה יותר. מכשירים מהדור השני, השלישי והרביעי קיימים במרכזי הטיפול השונים ומציעים את מגוון הטיפולים.

 

שומרים על הבריאות

הדבר החשוב ביותר שעולה על חשיבות המראה האסתטי והיופי החיצוני הוא הבריאות שלנו. לכן לפני ביצוע טיפול הסרת שיער ידיים או בכל איבר אחר בגוף יש לוודא כי המכשור והפעולה המתבצעות הן בטוחות ובעלות סיכויי הצלחה ללא תופעות לוואי. חשוב לפנות למרכזים מאושרים ומוסמכים בעלי שם שרמת האמינות שלהם מוכרת וידועה. חשוב לדעת כי הטיפול לא מומלץ לנשים בהריון, נוטלי תרופות שונות ובעלי רגישות מיוחדת ויש להיוועץ ברופא מוסמך לפני ביצוע כל טיפול שהוא. 

הורדת שיערות

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל