צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

22:46

seperator

 

שיזוף הוא בעצם הכהייתו של העור כתוצאה מפגיעת קרניים אולטרא סגולות שמתקבלות מהשמש או באמצעים מלאכותיים, ולעתים השיזוף נחשב כתורם לאסתטיקה של הגוף. הגוף מייצר בתגובה אליהן כדורי מלנין - שהם שם נרדף לפיגמנט (צבעו) החום, וזה מה שמסביר את צבע העור הכהה. ידוע, שעור כהה יותר עמיד יותר בפני נזקי קרניים אלו, לעומת עור בהיר שסופג יותר קרינה - על כן העור כביכול נפגע פחות מהקרינה בפעם הבאה שהוא בא במגע עם הקרניים האולטרא סגולות.

 

ההבדלה בין סוגי העור אינה מתמצה רק בעור "כהה" או "בהיר".ישנם סוגי עור שונים שמגיבים לקרינת השמש באופן אחר האחד ממשנהו. 

 

כיצד עושים שיזוף מלאכותי?

על מנת שהגוף ייחשף לקרניים אולטרא סגולות ללא תלות בתנאי מזג האויר ובאופן ששומר על פרטיות יחסית בשיזוף של כל הגוף, נוצרה מיטת השיזוף. ישנן מיטות שיזוף מסוגים שונים כמו למשל מיטת לחץ - אשר נטען כי היא מקטינה את מידת החשיפה לקרניים אולטרא סגולות, אולם ככל חשיפה לקרניים כל שהן, השיזוף הוא מגננת הגוף מפני חשיפת יתר לקרניים, על- כן עדיין ישנה סכנה לעור ועלייה בסיכון לסרטן העור. רצוי להימנע משיזוף כל שהוא לאחר טיפול העלמת נימים, וכן מי שעשה או עשתה הבהרת כתמי פיגמנטציה, הטיפול במיטות שיזוף יסתור את התוצאות שהתקבלו. 

 

דרך נוספת לשיזוף מוגבר

ישנם תכשירי "עשה זאת לעצמך" אשר עוזרים למי שמעוניין להיראות שחום, צעיר יותר ויפה ועדיין אינו מעוניין בחשיפה ממושכת בשמש. ישנו שיזוף בהתזה במכון יופי, ישנו שיזוף בהתזה ידנית (אלו תוך כדי לבישת בגדים תחתונים, שיזוף בהתזה במקלחון, מוצרים שנמצאים ברחבי חנויות הפרמקולוגיה, קרמים לשיזוף ללא שמש ועוד פיתוחים ופתרונות שמוצאים את הדרך אל כיסו של הלקוח המטופח.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל