צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

00:08

seperator

עיניים שקועות הינה בעיה נפוצה בקרב אנשים רבים. היא מתאפיינת בצללית כהה בעפעף התחתון - מה שמשווה לאותו אדם מראה עייף, מבוגר וחולני. כשהעיניים שקועות, נוצר שקע גם באזור שמתחת לעיניים - משום הפרשי העומק בין החלק העליון והחלק התחתון של אותו עפעף, כאשר פנייה למרכז אסטטי לצורך מילוי שקעים בעיניים הוא הפתרון הטוב ביותר, אחרי הפתרון הזמני - האיפור. ישנם אנשים שמשתמשים באיפור קבוע, או בהתאמת צבעים מיוחדת לאזור העיניים, אולם כדי לפתור את הסוגיה רצוי לפנות לניתוחי אסתטיקה מסוג זה. 

pic

הטיפול בעיניים שקועות
העיניים הן ראי הנפש, על- כן רצוי לתת להן תשומת לב יתרה. הן האיבר הראשון שאנו מחפשים בהסתכלות ראשונה על אדם, כדי להבין מה הוא עבורנו. הגורמים לעיניים מסוג זה הם בדרך כלל נעוצים בחומר הגנטי של אותו אדם, מפיגמנטציה של העור או שהעור נראה כהה מן הרגיל עקב ריבוי של כלי דם באזור. הטיפול המומלץ הוא טיפול הזרקות, המעניק פתרון רפואי על בסיס קבוע ויום- יומי, שממלא את השקע בחומר שלקוח מאזור אחר בגופו של אותו אדם, והפרשי הגובה בין העפעפיים מתקזזים ומצטמצמים. הטיפול מומלץ היות והסיכונים בו לרוב מזעריים, אינו כרוך בכאב וזמן ההסתגלות לאחר ניתוח פלסטי אינו רב. עם - זאת, מדובר בטיפול שעלול להיות חוזרני - משום שיעילותו של הטיפול נמשכת בין חצי שנה לשנה. 

אילו חומרים מוזרקים?
הרפואה האסטטית מציעה מספר חומרי מילוי מגוונים - בעיקר בקבוצה מסוימת של חומרים - קבוצת החומצות ההיאלורוניות. אלו חומרים המצויים באופן טבעי גם בגופנו. מדובר בחומרים שלא מעוררים אלרגיות ולא גורמות להיווצרות גושים. היות ואלו מתמזגים עם הגוף, הם עלולים "להיעלם" לאחר מספר חודשים, אולם הטיפול בכל פעם נמשך כמספר דקות ולא מצריך היעדרות מפעילויות קבועות למשל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל