צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

02:04

seperator

 

הזעת יתר הינה תופעה טורדנית שיכולה להופיע באיזורי גוף שונים כמו כפות הידיים, כפות הרגלים, בתי שחי ועוד שמסבה סבל רב ללוקים בה. היא גוררת סחיבה של חולצות להחלפה במהלך היום, הימנעות ממגע ולחיצת יד או חיבוק ועוד תופעות מציקות ומבישות. הנחמה היחידה בסיפור היא שזוהי תופעה משותפת לרבים ואינה ייחודית רק לפלח מסוים באוכלוסיה ובשל השכיחות הגבוהה והביקוש לפתרון התפנה עולם הרפואה האסתטית והניתוחים הפלסטיים לעיסוק במציאת פתרון לנושא. כיום ישנם פיתוחים של מגוון טיפולים אופציונאליים לנושא הזעת יתר בבית השחי והמקומות נוספים ביניהם הזרקת בוטוקס ואופציה כירורגית של בדמות ניתוח הזעת יתר.

 

ניתוח כירורגי להזעת יתר

ניתוח הזעת יתר נחשב לפשוט ומהיר ואורך כעשרים דקות בלבד. זהו לא ניתוח פלסטי אלא כירורגי והוא מתבצע תחת הרדמה מלאה ובמהלכו נעשים חתכים קטנים בקרבת עצם הבריח או בבית השחי ובאמצעות מחט חלולה מוחדרים לבית החזה כשני ליטר של דו תחמוצת הפחמן. בעזרת זאת יכול הרופא להבחין באיזור הסובל מהזעת יתר ואז נצרבים מצבורי העצבים הרלוונטיים בו על ידי צינורית זעירה וכך נמנעת פעילות ההזעה באופן מלא. ההליך מצריך התאוששות של כשבוע ולא אמור לכלול כאבים מיוחדים או תופעות לוואי למעט תופעת הזעת יתר מפצה שמשמעה הזעה של מקומות אחרים בגוף במטרה לפצות על האיזור המנותח. תוצאות הניתוח מיידיות לרוב ומביאות לייבוש תמידי עד חלקי באיזורי הטיפול השונים.

 

טיפול באמצעות בוטוקס

שיטת הטיפול החדשנית מציעה זריקת בוטוקס קצרה שמביאה לחסימת הגישה של העצבים אל בלוטות הזיעה ובכך מפחיתה משמעותית את ההזעה. הזריקה נעשית בהרדמה מקומית ולא בהרדמה מלאה ועלולה לגרום לאדמומיות קלה לזמן מה באיזור המטופל. השפעת הטיפול היא מיידית והתוצאות מורגשות כבר עם סיום הטיפול אך החסרון העיקרי שלו הוא בזמניות שכן החומר מתפוגג בטווח של עד שנה ויש צורך לחזור ולעבור את תהליך ההזרקה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל