צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

13:35

seperator

 

מזה תקופה ארוכה שהסרת שיער הפכה להליך קוסמטי נפוץ ומקובל בקרב אוכלוסיות רבות הכוללות נשים, גברים , צעירים ומבוגרים. נפתחו מגוון רחב של מכוני אסתטיקה רבים המציעים טיפולי הסרת שיער לצמיתות בנוסף לעוד מספר רב של הליכים קוסמטיים רפואיים כגון ניתוחים פלסטיים, שאיבות שומן, הצרת היקפים או החלקת צלקות מהעור.

 

ההתקדמות הטכנולוגית בתחום הסרת השיער לצמיתות עברה קפיצת מדרגה משמעותית בשנים האחרונות, וכיום טיפולי הסרת השיער הם יעילים יותר, כואבים פחות ונותנים תוצאות טובות יותר.

 

כיצד לבחור מכון להסרת שיער לצמיתות?

כמו כל הליך רפואי בדומה לניתוח אף או אפילו הקטנת שפתיים, גם הסרת השיער היא הליך רפואי שחשוב שיבוצע על ידי אנשי מקצוע שעברו הכשרה מתאימה בנושא, ובאמצעות פיקוח של רופא. ישנם מכוני הסרת שיער רבים המציעים אחריות מלאה על ל טיפול. כמו כן, מומלץ להסיר שיער במכון בעל שם ידוע ותנועת לקוחות ערה, בדי להבטיח שאנו נמצאים בידיים הטובות ביותר. מבחינת המחירים הרי שכל מכון גובה מחיר אחר, וחשוב לבצע השוואת מחירים בטרם מתחייבים לבצע את ההליך במרפאה מסוימת. 

 

איך זה עובד?

למרות שמכוני הסרת השיער מתחייבים לתוצאות מהירות, תהליך הסרת השיער אינו מיועד לכל אחד.אנשים בעלי גוון עור כהה יתקשו להבחין בשיפור משמעותי במידת החלקות שלהם מפני שכל התהליך עובד על העיקרון לפיו ככל שהניגודיות הין צבע העור לשיער גדולה יותר, כך גם הטיפול נחשב לנעים וקל יותר. בנוסף לכך, גם בעלי גוון שיער בהיר כמו בלונדיני או ג'נג'י יגלו שיעילות הטיפול במקרה שלה סובלת ברמה כלשהי. על מנת להימנע מפגיעה רפואית יש לוודא שכל הציוד בו עושים שימוש במכון,עומד בתקן ומתוחזק היטב, ושמכון הטיפול הוסמך לסוג כזה של טיפול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל