צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

16:35

seperator

 

 

 

ישנם סיבות רבות מדוע ללכת להליך של ניתוח פלסטי. אחת הסיבות היא תיקון של פגם או מום מולד אשר פוגם בתפקוד היומיומי של במנותח. סיבה נוספת אשר צוברת פופולאריות והכרה גדולה מאוד בשנים האחרונות היא סיבה אסתטית. שלא כמו בעבר כיום ניתוחים פלסטיים מסיבות אסתטיות כגון ניתוח אף או ניתוח להרמת החזה הם פעולה נפוצה ומקובלת. אנשים מנתחים את עצמם כיום על מנת להרגיש טוב יותר עם עצמם ועל מנת לשפר את ביטחונם העצמי.

 

ניתוחים פלסטיים של סלבריטאים

ישנם הרבה אנשים אשר מסתמכים על המראה החיצוני שלהם לצורכי פרנסה. אנשים כמו דוגמנים, שחקנים או פרזנטורים אשר גופם והמראה החיצוני שלהם מקיים אותם מבחינה כלכלית. כל אותם אנשים משקיעים רבות בטיפוח גופם, שומרים על תזונה נכונה ומקיימים פעילות ספורטיבית באופן קבוע. אך לא הכול ניתן להשיג באמצעות הפעולות הללו, ולעיתים יש צורך בניתוחים פלסטיים לתקן את מה שלא ניתן לתיקון באופן אחר. 

 

סיבות לניתוח פלסטי

ישנם אנשים שהיו מעורבים בתאונה למשל או נפגעו בצורה כלשהי אשר גרמה להם לעיוות כלשהו של המראה. ניתוח פלסטי היא פתרון טוב מאוד לתקן את הפגמים שנוצרו ולהחזיר לעצמנו את המראה הישן. באותה הזדמנות ניתן לבחור את המראה החדש שלנו ולהגשים את החלום שתמיד רצינו. שיפור ההרגשה העצמית על ידי תיקון פגמים גופניים נפוץ מאוד בגילאי העשרה. 

 

דגשים חשובים לקראת ניתוח פלסטי

כמו כל ניתוח גם ניתוח פלסטי מכיל סיכונים, ותמיד ישנו חשש לסיבוכים שימנעו את התוצאה אליה שאפנו להגיע. במידה ומדובר בניתוח פלסטי בהרדמה מלאה, הרי שהסיכון לבעיות סיבוכים או זיהומים גבוה אף יותר. בנוסף, ניתוח פלסטי נחשב עדיין לפעולה יקרה ודורשת לא מעט כסף. יש לקחת את כל הגורמים הללו בחשבון לפני שמחליטים האם לעשות ניתוח פלסטי.

 

 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל