צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

14:51

seperator

ניתוח פלסטי הינו הליך רפואי הכולל ברוב המקרים התערבות כירורגית, זאת במטרה לשנות מאפיינים שונים במראה החיצוני ובצורתם של איברים שונים בגוף המטופל. ההתפתחות המסיבית בתחום הפלסטיקה בשנים האחרונות יצר טרנד של מכונים שונים ורופאים רבים המבצעים ניתוחים פלסטיים על שלל סוגיהם.

 

pic

כיצד נדע היכן לעשות ניתוח פלסטי?
ובכן, בראש ובראשונה יש לבחור מרפאה מוסמכת המעסיקה רופאים מומחים בתחום הניתוחים הפלסטיים. יודגש, כי קיימים רופאים רבים המבצעים הליכים פלסטיים ללא כל הכשרה בתחום, ועל כן יש לבקש בטרם הניתוח תעודה רשמית המאשרת כי הרופא המטפל הינו מוסמך. כמו כן, מומלץ לוודא כי החדר שבו מיועד להתבצע הניתוח מאושר על ידי משרד הבריאות והינו סטרילי, מרווח ומסודר.

קריטריונים לבחירה
אחד מהקריטריונים החשובים ביותר לבחירת מקום לביצוע הליך פלסטי הוא הנוחות. על המטופל לבחור במקום בו הוא מרגיש ביטחון ואווירה נעימה, במטרה למנוע לחצים מיותרים וביצוע הניתוח בצורה החלקה והטובה ביותר. בהקשר זה יצוין, כי חשוב מאוד לבחור במקום שעובדיו אדיבים אמינים ואדיבים, המוכנים לענות על מגוון השאלות הצצות לפני ואחרי הניתוח ולעמוד לרשות המטופל בכל עת. כמו כן, לפני הבחירה במרפאה, מכון או בית חולים לביצוע הניתוח, יש לוודא כי יש במקום חדרי אשפוז לאחר הניתוח, חדרי התאוששות, ואזור המתנה נוח למשפחה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל