צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

23:58

seperator

 

בכל אותן פעולות כירורגיה פלסטית העורכות שינויים בגוף לצרכים רפואיים או לצרכים קוסמטיים ואסתטיים, המנתח הוא הגורם החשוב ביותר אותו צריך לבחור - יותר מאשר המכון או בית החולים בו הניתוח יערך. מכונים ומוסדות רפואיים יכולים להתהדר בסוגי ניתוחים פלסטיים שונים ומיוחדים - מהנפוצים ביותר ועד לנדירים - כשהקהל המנותח נמשך כלאחר יד אל המקומות שמציעים להם מבצעים כמו 2 במחיר אחד, עשרות אחוזי הנחה ועוד, כשמה שעומד מאחורי זה הוא בעיקר מנתחים מוכשרים פחות ובעלי ניסיון מועט יותר.

 

כיצד מומלץ לבחור מנתח פלסטי?

אתם ודאי יודעים איזה ניתוח פלסטי ברצונכם לעשות, וזו נקודת פתיחה נפלאה. האינטרנט מוצף במקורות מידע ובעלוני מידע של מרפאות. ידע מקדים לגבי שיטות ניתוח אפשריות וחדישות, רמות הסיכון השונות, חובות הרופא וזמן ההסתגלות לאחר ניתוח פלסטי. יש לבדוק מידע באינטרנט לגבי אותו מנתח - ולוודא שאכן הוא זה שעושה את הניתוח המוזמן, והוא יהיה נוכח בו. 

 

"לפני" ו"אחרי" - לא להתפתות לפוטושופ

מה שיותר חשוב ממראה עיניים, זה לשמוע מאנשים שנותחו אצל אותו מנתח פלסטי איך היה היחס, הטיפול והתוצאות. יכול להיות שאנשים במרכזים כמו חדר כושר עברו את אותו התהליך, רצוי לא להסס ולהעביר כמויות מידע גדולות בנושא. ערבו קרובי משפחה או אנשים אחרים עליהם אתם סומכים - מירב הסיכויים שיחשבו על עניין אחר שחמק מדעתכם במהלך המחקר הקטן שלכם. באותה מידה - הרופא המנתח עימו את ם נפגשים לפני הניתוח אמור להסביר מהם הסיכונים הכרוכים בניתוח ומה האפשרויות החליפיות. במידה ואינו עושה כן- תידלק נורה אדומה. 

 

מחיר התייעצות - מדד?

לא כל מחיר התייעצות הינו מדד לאיכות הטיפול שתקבלו. עם- זאת, רצוי לברר מראש באם ישנו כזה כדי לחסוך אי נעימויות. לעתים מחיר ההתייעצות מנוכה מהתשלום הכולל במידה ובחרתם לעשות את הניתוח באותו מכון.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל