צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

20:28

seperator

 

נזקי הזדקנות ועודפי שומנים שהושלו מותירים אחריהם סימנים בעור, וכשנעשה שינוי בעור מסוג זה, הוא נחשב לבלתי הפיך באופן טבעי, אלא אם נעשים בו טיפולי יופי מסוג ניתוחים פלסטיים. תהליך ההזדקנות של העור מתחיל כבר עם סיום שנות העשרים של אדם. החומר המחבר את שכבות העור לשריר הפנים מתחיל להיעלם, סיבי הקולגן השומרים על אלסטיות העור נחלשים וזה הופך להיות רק עניין של זמן בהתווית תווי קמט בפנים.

 

ישנם כיום טיפולי אנטיאייג'ינג רבים הנלחמים בתופעה, אולם במרבית המקרים, הטיפול מוביל לשאלה - מילוי קמטים בפנים או מתיחת פנים?

 

שיטות אלטרנטיביות לעיכוב תהליכי הזדקנות בעור

שיטות שאינן נוקטות בדרך של ניתוח כמו למשל פילינג, עיסוי פנים, טיפולי אנטיאייג'ינג אלטרנטיביים ועוד יכולות לעכב את שלב הניתוח, אולם לא למנוע אותו. יש לציין כי הטיפול מספק תשובה לטווח זמן קצר יחסית - למספר חודשים (בין ארבעה לשישה), כאשר השלב הטבעי הבא יהיה ניתוח פלסטי למתיחת צוואר או למתיחת פנים, וזו אינה מתאימה לכל אחד ולכל אחת - אלא בדרך כלל למי שבפניו קמטים רבים. 

 

מה ההבדל בין מילוי קמטים למתיחת פנים?

מילוי קמטים הוא הליך חוזרני, המצריך הליכה חוזרת אל איש מקצוע פעם ב-4 חודשים ועד לחצי שנה, ההליך נמשך דקות ספורות ואינו מצריך התאוששות. מתיחת פנים הינה הליך של ניתוח - היא מבוצעת בהרדמה מלאה, כשלאחריה ישנה תקופת התאוששות. תוצאות הניתוח מסבירות את פני המנותח ל- 25 שנה הבאות בממוצע. 

 

אז מה כדאי לבחור?

חשוב מאוד להתייעץ לפני נקיטת צעד כל שהוא עם רופא אחד לפחות ולקבל חוות דעת נוספת אצל רופא אחר. כל אחד מהם אמור להסביר את המלצתו ולספר על הסיכונים ועל הסיכויים שבדרך, כמו גם על תופעות הלוואי ועל תקופת ההחלמה שמגיעה לאחר מכן.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל