צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

01:54

seperator

 

החיים הם בלתי צפויים ביסודם, ועלולים לזמן תאונות, מחלות, ופגיעות בתפקודם של איברים שונים. השאיפה שלנו להתחדש ולהיראות באור הטוב ביותר בכל זמן נתון, כמו גם לא לוותר ולהפוך איבר שעבר טראומה גופנית לפעיל שוב. הטכנולוגיה והמדע המודרני מאפשר לעתים קרובות להעניק פתרונות לאותן טראומות שישיבו את האדם לאורח חיים סדיר ותקין. בין הניתוחים המוצעים בכירורגיה פלסטית - ישנם שני ניתוחים שהם "רבי מכר": ניתוח חזה וניתוח אף.

 

מתי עושים ניתוח לשחזור איבר?

לאחר תאונה שבה האיבר נפגע או נקטע, לאחר מחלה שגרמה לסיבוכים קשים באיבר - והביאה לכריתתו, כמו למשל סרטן השד (ח"ח) הקיים גם בגברים ובעיקר בנשים - מתגלה בשלב מאוחר שבו לא ניתן להציל את האיבר ולא נותר אלא לכרות אותו על מנת שלא להדביק במחלה את האיברים האחרים, או כשמנותחים עברו ניתוח פלסטי אשר כשל ועדיין יש מקום או נקודת חזור לשינוי ולשיפור המצב - אשר אופייני ביותר לאחר ניתוח פלסטי בחזה וגם בניתוחי אף כאמור.

 

סמליות בשלמות

גברים אשר מצמיחים שדיים גדולים יותר מהפרופורציות הממוצעות, פונים לניתוח הקטנת חזה לגבר. מצד שני, נשים רבות אשר כרתו את השד, יפנו לניתוח פלסטי חוזר, אשר משיב לנשיותן את העטרה. שחזור אף יתאים למי שעבר ניתוח כושל באפו או שזקוק בעקבות כן לניתוח רפואי. השלמות היא לא רק בהשבת האיבר "על כנו" אלא במשמעות שזה נותן למנותח. 

 

איך לבחור מנתח פלסטי לשחזור?

מנתח פלסטי נוטל חלקי גוף (סחוסי אוזן, תאי שומן ועוד) ממקורות אחרים בגוף על מנת שייטמעו ויקלטו טוב בגוף. עליו להיות לא רק מוסמך, אלא בעל ניסיון וותק במקצוע - רצוי שלא לקחת סיכון פעם נוספת בנושא. על- כן אפשר להיעזר בהמלצות של מטופלים מנוסים ולצפות בתעודות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל