צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

21:13

seperator

האישה המודרנית של היום מתכננת את האירוע המשמח של הלידה (ואגב, ללא קשר למספר הסידורי של הלידה) עוד הרבה לפני האירוע עצמו, וגם הרבה לאחריו. נשים שנמצאות לאחר התהליך של הלידה נהנות לשמוע שלא רואים עליה את אותות ההיריון (חלפו כלא היו), ואילו נשים אחרות יודעות שאצלן זה יראה כבר אחרת, מי בגלל נתונים גנטיים או מי בגלל סיבות אחרות. ההיריון משנה פעמים רבות את אופן ההתהלכות - מרכז הכובד משתנה והדימוי העצמי מקבל תפנית מסוימת, לכן יש שאיפה לחזור מהר ככל הניתן לאחר ההיריון למצב ה"טבעי" של לפני כן.

ניתוחים פלסטיים במהלך ההיריון
רופאים לכירורגיה פלסטית ממליצים בדרך כלל שלא לערוך את הניתוחים פלסטיים לאסתטיקה רפואית בתקופת ההיריון, גם אם ידוע שהסיכון הוא אפסי ממש. נכון, לעתים נשים במהלך ההיריון נוטות להשמין מעט "לטובת התינוק" משום ש"אוכלים פעמיים", אולם פעמים רבות מדובר על אכילת יתר שמותירה את אותותיה גם לאחר הלידה. טיפולים כמו ניתוח מתיחת בטן ליישור גזרה הם ניתוחים שיתאימו לאותה אוכלוסיה בריאה של נשים שנמצאות תקופה מסוימת לאחר הלידה ומעוניינת לסייע להשיב את גודל הבטן ה"עקשנית" לפרופורציות.

סימני לידה ושינויים אסתטיים
כל עוד האישה נמצאת לאחר תקופת הלידה, התייעצות עם רופאים מומחים (לא מספיקה התייעצות עם רופא בודד) עשויה להוביל לטיפול לשינוי אסתטי מתאים. הרפואה הכירורגית מציעה מגוון טיפולים כמו למשל שאיבת שומנים, ליפטינג של העור בבטן וגם באזור השדיים, ניתוחים להגדלת חזה לאחר הריון והנקה ועוד.

"תיקונים פלסטיים" אצל אישה לאחר מספר הריונות
הרפואה הפלסטית מספקת פתרונות שונים כהתערבות במצב הגוף גם לאחר מספר לידות. היות וישנם טיפולים שעלולים להפגע עקב לידה נוספת, רצוי להתייעץ עם הרופא המנתח ולמצוא פתרון שיהיה טוב לזמן שבין הלידות

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל