צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

08:52

seperator

אחד מהניתוחים הפופולאריים ביותר בתחום הניתוחים הפלסטיים הוא ניתוח לתיקון החזה עבור נשים. אמנם ניתוחי חזה ניתן לבצע גם לגברים מדובר באחוז זניח למדי מכלל ניתוחי החזה אשר מבוצעים ברובם המכריע על נשים. ניתוחי חזה מיועדים עבור נשים צעירות אשר אינן מרוצות מגודל החזה שלהן או מצורתו או עבור נשים מבוגרות יותר המעוניינות בניתוח להרמת החזה על מנת לשבות לו מראה צעיר ואטרקטיבי יותר.

בניגוד לשנים קודמות בהן ניתוחים פלסטיים נחשבו להליך לא מקובל, כיום נשים רבות אינן מתביישות ומבצעות ניתוחי חזה במטרה להרגיש טוב יותר עם עצמן ועם גופן.

 

מדוע נשים רבות פונות לניתוחי חזה?

נשים רבות פונות למנתח פלסטי על מנת לבצע ניתוחי חזה מסיבות שונות ומגוונות. אחת הסיבות המרכזיות לרצונן של נשים רבות לנתח את החזה היא הרצון לשפר את המראה החיצוני שלהן, ולהראות אטרקטיביות יותר בעיני עצמן ועל ידי כך לשפר את האטרקטיביות שלהן בעיני אחרים. התרבות המערבית כיום מגדירה לנו מהו אידיאל היופי ולפי הטרנדים התקופתיים התפיסה המקובלת, גם אם היא תפיסה מוטעית בבסיסה, קובעת שגברים נמשכים לנשים בעלות חזה גדול ושופע. נשים רבות, בעיקר מתבגרות צעירות חשות חוסר ביטחון הנובע מגודל החזה שלהן.

 

ניתוחי חזה למתבגרים

גיל ההתבגרות הוא גיל מיוחד המתאפיין בשינויים גופניים רבים. נערות צעירות רבות חשות חוסר ביטחון בגופן המשתנה ומעוניינות לשנות את גודל או צורת החזה שלהן באמצעות התערבות כירורגית. בדיוק באותו אופן שאנשים בעלי אף גדול פונים לניתוחי אף, כך גם נשים עם חזה קטן פונות לניתוחי הגדלת חזה, בשביל ההרגשה הטובה והביטחון העצמי. ישנם הרבה מנתחים פלסטיים אולם, שמגדירים לעצמם כלל אתי הקובע שהם לא מנתחים נערות שעדיין לא הגיעו לגיל 18 שנחשב לגיל הבגרות המקובל.

למידע אודות ניתוח חזה צרו קשר ואנו נעביר את פנייתכם אל 4 מרפאות האסתטיקה הרפואית המובילות בישראל

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל