צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

18:08

seperator

חייהם של אנשים רבים השתנו בעקבות ניתוח להסרת משקפיים. עד לזמן הניתוח ניתן להיעזר במשקפיים או בעדשות ראייה, שני פתרונות שעלולים לעייף מהר יותר את העין עקב המרחק הפיזיקאלי שיש לקרן אור לעבור ומאמץ העיניים. לבד מכך, שני האינסטרומנטים האחרונים מהווים מוקד לתלות, הסרתם הופכת את חייו של המנותח לחופשיים יותר ומלאים. התוצאות ניכרות במהירות - אין צורך להסתגלות לאחר ניתוח פלסטי לאורך זמן רב, ועימן יכולות להיות תופעות שלא היו מוכרות בעבר עקב הניתוח, כמו למשל בעיות יובש בעיניים או ראיה לא טובה בלילה.

pic

המשקפיים הורודים שלאחר הסרת משקפיים
ניתן לומר, שלאחר ניתוח להסרת משקפיים - המנותח רואה את העולם מבעד לעדשה ורודה, כלומר - באופן חיובי יותר, אחר. יכול להיות אפילו שאיכות הראיה השתפרה. לא הרבה מרפאות רבות מציעות ניתוח להסרת משקפיים בסטנדרט גבוה, והיות ומדובר באיבר חיוני ובניתוח חשוב בכל זאת למרות קלותו היחסית, יש לבחור מנתח פלסטי אמין וטוב, ולא על פי המחיר. 

שינוי בראייה ושינוי מראה 
לא רק ראייתו של אותו אדם משתנה, אם כי אפילו דימויו של אותו אדם משתנה לטובה, בדרך כלל. אין מה שיסתיר את המבט, את הפנים, את העיניים, אין מאחורי מה להתחבא - ובדרך כלל מדובר במראה מאיר יחסית, ככל ניתוח בפנים - כשהשינוי ברור ובולט.

בעיות רפואיות שחייבים להתייעץ עליהן
ניתוח מסוג זה משתייך לניתוחים פלסטיים שנערכים בפנים, מאותם הניתוחים שאינם מתאימים לכל מועמד ומועמד, עקב נתונים שהטכנולוגיה עדיין לא מצליחה להתמודד מולם - כמו למשל עקמומית בקרנית, שעלולה לפזר את קרני הלייזר במקום שתהיינה ממוקדות בניתוח. ישנן תופעות חולפות ויחד איתן יש צורך להיות בפיקוח מול רופא העיניים במידה ומעוניינים לעשות בכל זאת את הניתוח לאחר מספר שנים. המנותח לא תמיד מודע לבעיות המגבילות שלו, ועל כן עליו להתייעץ רבות לפני עשיית הצעד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל