צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

03:20

seperator

בחברה המערבית ישנה התעסקות מאוד מעמיקה בכל נושא השיער על גוף האדם. באופן אירוני ישנם הרבה מאוד אנשים שיש להם שיער במקומות בהם הוא לא רצוי, ומעט מאוד שיער במקומות אחרים בהם הוא מאוד רצוי להם. אחת התופעות האופייניות ביותר למאה ה 21 היא תופעת ההתקרחות אצל גברים. מדובר בנושא מאוד רחב ומקיף אך בכתבה זו אנו מעוניינים להציג נושא אחר בתחום השיער, נושא הסרת השיער. גברים ונשים רבים סובלים משיער במקומות בהם הוא לא רצוי, מה שפוגע באסתטיות ובתדמית האישית שלהם בעיני עצמם ובעיני הסביבה.

דרכים ושיטות להסרת שיער
בעולם הטיפולים הקוסמטיים הקשור לתחום של ניתוחים פלסטיים כגון הרמת חזה או ניתוח אף, ישנו שימוש רב בשיטות מתקדמות ובלתי פולשניות לשם הסרת שיער עודף מהגוף. אנשים רבים מעדיפים להסיר את השיער לצמיתות במקום לעשות אפילציה, שעווה או גילוח מדי כמה שבועות. שיטות כמו הסרת שיער בלייזר או הסרת שיער באמצעות קרינת אור הם השיטות המקובלות ביותר כיום לשם הסרת שיער מיותר מהגוף.
 

כיצד עובדת הסרת שיער בלייזר?
במהלך הטיפול להסרת שיער בלייזר מקרין מכשיר הלייזר קרינה בעלת אור חזק אל המקום בגוף בו צומחות שיערות בלתי רצויות. הקרינה החזקה עוברת לאורך השערה ומגיעה עד לשורש שלה הנמצא מספר מילימטרים מתחת לשכבת העור החיצונית שלנו. הקרינה שמגיעה עד לשורש התא, שורפת אותו, ובאמצעות סדרה חוזרת של טיפולים בהם תא השערה מקבל קרינה ישירה של אור, הוא נשרף לחלוטין ומפסיק לייצר שערות חדשות במקום אלו שהוסרו. הטיפול אינו נחשב למסוכן, ונחשב ליעיל ביותר במקרים בהם יש ניגוד חריף בין גוון העור לצבע השערות. כחומר, אנשים בעלי גוון עור בהיר ושיער שחור הם המועמדים הטובים ביותר לטיפול מוצלח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל