צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

22:23

seperator

 

בתקופה האחרונה ישנה פופולאריות הולכת וגוברת כלפי ניתוחים פלסטיים ותהליכי קוסמטיקה כירורגית. התופעה תפסה תאוצה בעקבות פיתוחים והתקדמות בתחום הקוסמטיקה הרפואית אשר יצרו סוגי טיפולים חדשניים ולא פולשניים המביאים לתוצאות משביעות רצון ללא כל כאבים וללא תקופות החלמה ארוכות ומייסרות. כיום טיפולים כגון הסרת צלקות, מתיחת פנים או שאיבת שומן נחשבים לטיפולים קלים וזולים יחסית ותהליך ההתאוששות מהם הוא קצר.

 

מילוי מלא של הקמטים

בתחום מילוי הקמטים ישנם גם פריצות דרך מרעישות אשר מביאות לתוצאות חסרות תקדים. אך תחילה יש להבין מהו הגורם המרכזי לקמטים. ישנם שני סוגים של קמטי פנים: קמטים שנוצרים בעקבות הפעלת השרירים בפנים כמו כמטי חיוך או צחוק, וקמטים שהם תוצאה של היחלשות העור בשל הגיל המבוגר או נזקי השמש לאורך זמן. ידוע שאם השנים העור מאבד מיכולת הגמישות שלו וכמות האלסטין הנמצאת בעור פוחתת, וכך גם היכולת של הגוף לייצר אותה. כל זה תורם ליצירת קמטים המעניקים לנו מראה מבוגר ולא אטרקטיבי בעיני רבים.

 

כיצד נלחמים בקמטים?

השיטה הנפוצה ביותר להילחם בקמטים היא על ידי הזרקה של חומר הנקרא בוטוקס לעור. הבוטוקס, שהוא למעשה לא יותר מחלבון בריכוז גבוה מוחדר אל מתחת לעור באמצעות מחט דקה באזור הקמט ממנו אנו מעוניינים להיפטר. הבוטוקס משתק את השרירים באותו אזור ומונע מהם פעילות מיותרת ובכך מונע את היווצרותם של הקמטים. 

בנוסף לבוטוקס ישנם עוד מספר מסוים של חומרי מילוי העושים שימוש בחומרים קבועים או בחומרים זמניים. לפני כל טיפול של מילוי קמטים חשוב מאוד להתייעץ עם רופא מומחה שידע להתאים לנו את סוג הטיפול המתאים לנו ביותר לפי הנתונים הפיזיולוגיים שלנו. ההתייעצות עם רופא היא הליך הכרחי וחשוב שעשוי למנוע סיבוכים מיותרים בעתיד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל