צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

13:56

seperator

 

מדי יום אנחנו צוחקים, בוכים, מדברים, צועקים ועושים שלל פעולות עם פנינו שמשפיעים על הגמישות של עור פנינו. כמו כן אנו נחשפים לאלמנטים שונים מהסביבה שמשפיעים על חומר המצוי בגופנו בשם קולגן שאחראי אל אלסטיות העור. ככל שאנו מתבגרים החומר הזה נשחק ומאט את ייצור. כולנו תוהים מדי פעם האם כדי לנו לעבור הליך פלסטי, לשלם עליו כמה אלפי שקלים ולהיראות טוב יותר. האם ההופעה החיצונית המשופרת שלנו תשפיע על הסטטוס הפנימי שלנו? על הביטחון העצמי שלנו?

 

ביצוע ההליך

מילוי הקמטים הוא תחליף לניתוחים פלסטיים כגון מתיחת פנים שנותנים תוצאה פחות טבעית וכרוכים בסיכון רפואי. יתרון נוסף בהליך הוא זמנו, ההליך מאוד קצר וכולל הרדמה קלה מקומית ויש לעשות אותו מספר פעמים לאורך זמן. ישנם חומרים רבים בהם אפשר להשתמש עבור הטיפול כגון: ניו פיל, סיליקון, קולגן, שומן עצמי וכו'. הטיפול משרת נשים וגברים כאחד ואת התוצאות ניתן לראות מיד לאחר הטיפול לאורך זמן, ללא קשר לחשיפה לשמש ולסביבה.

 

עלות הטיפול

המחירים של הטיפול משתנים בין מכון יופי אחד לאחר, כמו כן הם קשורים לחומר בו משתמשים למילוי הקמטים. אצל כל אדם ואדם זמן הטיפול והכמות של החומר שונה ובהתאם גם המחיר. רצוי לעשות סקר שוק באינטרנט, במכוני יופי , לקבל המלצות ממומחים טרם התהליך בכדי לא להסתכל אחורה בחרטה ובכדי לוודא שקבלתם את ששילמתם עליו בצורה מלאה, תקינה וחלקה.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל