צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

17:19

seperator

אחד מהניתוחים הפלסטיים המוכרים והנפוצים ביותר בעשור האחרון הם ניתוחי הסרת המשקפיים בלייזר. מדובר בניתוח שנחשב לפשוט יחסית מבין שלל סוגי הניתוחים פלסטיים הקיימים כיום, כאשר עם השנים הטכנולוגיות הולכות ומשתפרות והופכות את הניתוח פלסטי הזה להרבה יותר קצר, הרבה יותר פשוט ומלווה בהרבה פחות סיבוכים, והכי חשוב, לניתוח שתהליכי ההתאוששות ממנו הרבה יותר מהירים ופשוטים.

מה היתרון של ניתוח להסרת משקפיים בלייזר?
אין דבר מגביל יותר לאדם הפשוט ממגבלות ראייה. אחוז גבוה מאוד מכלל האוכלוסייה סובל מסוג כזה או אחר של מגבלת ראייה. ניתוחי הסרת המשקפיים בלייזר משפרים משמעותית את איכות החיים בכך שהם פותרים אותנו מן המגבלה הזאת. באמצעות ניתוח מהיר ופשוט יחסית ניתן להיפרד מהמשקפיים או מעדשות המגע לצמיתות ולהתחיל לראות לבד. אמנם מדובר בניתוח פשוט יחסית אולם מו בכל ניתוח גם בניתוח הזה מדובר בסיכונים מסוימים.

על מה צריך להקפיד לפני ניתוח להסרת משקפיים בלייזר?
העין היא איבר רגיש ביותר, ובכדי להימנע מנזקים בלתי הפיכים יש לוודא שהניתוח מתבצע במרפאות הנמצאות תחת פיקוח של משרד הבריאות ושהרופא המטופל הוא רופא מנתח מוסמך בעל ניסיון רב בטכניקה שבה עושים שימוש במהל הניתוח. למרות שהפיקוח של משרד הבריאות הוא מעט מוגבל, יש לוודא כי אכן מדובר במרפאה מוכרת וידועה בעלת מוניטין טוב ויציב.

התאמה לניתוח
לפני שניגשים לבצע ניתוח להסרת משקפיים בלייזר אצל רופא מוסמך במרפאה מוכרת, יש לעשות בדיקת התאמה לניתוח. הניתוח אינו מתאים לכל אדם והצלחתו תלויה בעובי הקרנית של כל אחד מהמטופלים. לכן, חשוב מאוד להיבדק על ידי רופא מוסמך ולהישמע לעצותיו של הרופא. תהליכי ההחלמה מאוד מהירים ופשוטים היום, וניתן להסיר את התחבושות כעבור מספר שעות

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל