צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

05:35

seperator

רפואת השיניים המתקדמת מאפשרת גם למי ששיניו ניזוקו באופן בלתי הפיך עד לשורש וכן למי ששיניו חסרות לשתול שתל בחניכיים ולאפשר על אותו שורש מלאכותי בנייה של כתר, שן תותבת או גשר. בשנים האחרונות, אפשר לראות כי מערכות השתלת השיניים השתכללו והפכו את הפתרונות ברפואת השיניים ובשיקום הפה למענה באסתטיקה רפואית הטוב ביותר במצבים שונים. השתל למעשה הינו בורג טיטניום שמושתל בחניכיים ובכך יכול לתמוך בשן החדשה או במערכת השיניים שסביבו. הליך ההשתלה אורך בדרך כלל בין יום אחד ויכול להגיע עד מספר חודשים, משום שלבי התהליך וסוגי השתלים הדנטאליים השונים. 

pic

למי יוכלו להתאים שתלים דנטאליים?

שתלים לשיניים הם הפיתרון להשלמת חוסר של שן יחידה או להשלמה של מקבץ שיניים ("גשר") ועד להשתלת מערכת שיניים מלאה. ישנה חובה לקבל ייעוץ לגבי כן משום שישנן מגבלות וסיכונים הכרוכים בכך. שתלים לשיניים יתאימו גם לבעלי שיניים תותבות על מנת למנוע תזוזה של הסט מן המקום, יתאימו גם למי שמבנה הלסת מעט בעייתי - ניתן גם להשתיל עצם בלסת לצורך הטיפול.

מה יכולות להיות הסכנות הכרוכות בשתלים לשיניים?
השתלות שיניים כמו כל ניתוח פלסטי חייבות להתבצע על ידי מנתח פלסטי מוסמך ומומחה בתחום. זאת משום שישנם מבנים רגישים לאזור של ההשתלה - בלסת נמצא העצב האינפרא אלביאולרי אשר מעניק את התחושה בשפה הקדמית ובאזור השיניים התחתונות ופגיעה בעצב עלולה כמובן לסכן את האפשרות לחוש שם, כמו למשל פגיעה בסינוס המקסילרי שעלולה להוביל לבעיות באזור מערות האף. 

מה רצוי לדעת לפני הטיפול
רצוי להפסיק לעשן בימים הקודמים להשתלה, משום שהעישון הוא גורם מעכב החלמה באזור המטופל. את ניקוי האבנית אצל השיננית חשוב לבצע עד לשבוע לפני הטיפול, כמו- כן, רצוי לאכול לפני הטיפול באופן משביע, משום שלאחר הטיפול לא ניתן לעשות זאת.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל