צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

13:09

seperator

 

תשאלו כל איש או אישה מהו הדבר הראשון ממנו הם היו רוצים להיפטר ותקבלו שתי תשובות עיקריות: להיפטר מהקמטים או להיפטר מהשומן. הרבה אנשים הולכים רחוק ונוקטים בכל סוג של שיטה או אמצעי על מנת להיפטר באופן סופי והקמטים, ותעשייה שלמה של טיפולים וניתוחים פלסטיים הכוללים מתיחות עור והזרקת בוטוקס קיבלה תנופה מחודשת ותחייה בעקבות ההתפתחויות הטכנולוגיות השונות בתחום. כעת יש טיפול חדש שעוזר להיפטר משני הבעיות הללו: מילוי קמטים בשומן.

 

מהו מילוי קמטים בשומן?

שיטה חדשנית בנוף הטיפולים הקוסמטיים היא שיטת מילוי הקמטים בשומן. ישנם שני סוגים של שומן בהם ניתן לעשות שימוש על מנת למלא קמטים: אחד הוא שומן שנשאב מגופו של המטופל, או שומן שנשאב מגוף המטופל ועובר העשרה של תאי גזע צעירים. באופן הזה השומן הוא יציב יותר ותוצאות הטיפול נשמרות לאורך תקופה ארוכה יותר. א השומן שואבים בדרך כלל מאזור הישבן ומחדירים באמצעות מחט זעירה לאזור הקמט. כמו כן ניתן להשתמש בשומן מן הצומח.

 

איך זה עובד?

על מנת לעבור טיפול שכזה יש צורך בהרדמה מקומית ממש כמו ניתוחים פלסטיים אחרים כגון ניתוח אף או הסרת צלקות. לאחר תהליך ההזרקה עובר הקמט עיסוי קל על מנת לפזר ולעצב את השומן. הניתוח בסיום הניתוח עלול המטופל לחוש מעט כאב לכן יש מקרים בהם מומלץ לקחת משככי כאבים, אולם תוך זמן קצר העניינים חוזרים למסלולם.

 

האם זה מסוכן?

באופן כללי הניתוח איננו נחשב למסוכן משום שמשתמשים בשומן שמקורו בגופו של המטופל, לכן אין חשש לדחייה של הגוף או לתגובות אלרגניות כלשהן, אולם כמו בכל ניתוח קיימים סיכונים מסוימים לכן מאוד חשוב לוודא שאתם עושים את הטיפול רק אצל רופא מוסמך ומיומן בעל מוניטין וניסיון.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל