צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

01:11

seperator

 

עור יבש הוא למעשה עור שסובל ממחסור בלחות ובשומן. לעור יבש יש נטייה להתקשות ולהיסדק בקלות רבה, וכך מגיעים למראה מאוד לא אסתטי. ישנם אנשים רבים הסובלים מתופעה של עור יבש במקומות שונים של הגוף, למשל עור יבש בעקבים או באזור כפות הרגליים או עור יבש בכפות הידיים. התקופה הנפוצה ביותר להיווצרותו של עור יבש היא תקופת החורף, משום שהטמפרטורות הנמוכות מחמירות את התופעה ויוצרות יובש בעור. ישנם הרבה מאוד סיבות לתופעת העור היבש

 

סיבות לתופעת העור היבש

תופעה של עור יבש עלולה לנבוע ממספר סיבות. בראש ובראשונה ישנם אנשים שבאופן גנטי עורם מכיל פחות לחות. מן הצד השני עור שמכיל פחות לחות ושומן נוטה פחות לייצר פצעונים. ישנם גם תרופות שתופעת הלוואי שלהם היא ייבוש של העור או למשל תוצאה של ניתוחים פלסטיים שונים שתקופת ההחלמה מהם כוללת נטילת תרופות מייבשות. ניתן להילחם בתופעת העור היבש על ידי שימוש במוצרים קוסמטיים שונים ובהיוועצות עם רופא עור מומחה.

 

כיצד מטפחים את העור היבש?

בראש ובראשונה מומלץ להפסיק לחלוטין את השימוש במוצרים קוסמטיים או בקרמים הגורמים לייבוש העור. מוצרים היגייניים רבים המכילים אלכוהול תורמים לייבוש העור וגורמים לו לאבד לחות, לכן מומלץ לעבור לתכשירים ללא אלכוהול. כמו כן, מומלץ מאוד להימנע משהייה ממושכת במים כגון שחייה או אמבטיות ארוכות. את העור מומלץ לנקות בעזרת תכשירים מיוחדים המותאמים לעור יבש במיוחד.

 

גורמים נוספים הדורשים טיפול של רופא עור

ישנם עוד מקרים בהם מומלץ לנו מאוד להתייעץ עם רופא עור. למשל מקרים בהם אנו מעוניינים לבצע הליך של הסרת צלקות, או מקרים בהם אנו שוקלים מתיחת בטן. לשני התהליכים הכירורגים הללו ישנם השפעות על העור ולכן חשוב להיוועץ ברופא לפני שעושים אותם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל