צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

17:45

seperator

 

לא רק שחקנים, דראג קווינס ודוגמניות עושים הארכת ריסים - אלו בדרך כלל משתמשים בריסים מלאכותיות לצורך השלמת ההופעה המיוחדת. מי שמעוניין בהארכת ריסים על בסיס קבוע, יכול לעשות זאת כיום במכוני יופי ואסתטיקה רפואית. אם הפתרון במאה ה- 19 לריסים ארוכים היה עיצוב ריסים משעווה שהתחברו לשורת הריסים הביולוגית, הרי שכיום ניתן להפעיל את האמצעים המתקדמים ביותר, ומבלי שהריסים ייראו ארוכים ו"עייפים". את הטיפול להארכת ריסים ניתן לעשות באמצעות הלחמת ריסים או ניתוח פלסטי להשתלת ריסים.

 

כך, גם אנשים שאיבדו את ריסיהם מכל סיבה שהיא יכולים להשיב את העטרה ליושנה. 

 

טיפים 

אין צורך מיוחד בהסתגלות לאחר ניתוח פלסטי, וניתן מיד לאחר מכן לשוב לשגרה. למרות זאת, ישנו מספר הגבלות כמו למשל הצורך להמתין עד לייבוש מוחלט של הריסים (יכול להגיע ליממה שלמה) - ולכן רצוי שלא להתקלח, להמנע כמובן משימוש במסקרה - ואם משתמשים במסקרה - רצוי שתהיה על בסיס מים. כמו כן- רצוי שלא להסיר את האיפור עם חומרים שהם על בסיס שמן. 

 

תוצאות

את התוצאות מקבלים מיד עם סיום הטיפול, ורצוי להמנע ממגע בהם ועימם מכל סוג. התוצאה הופכת את הריסים לארוכים יותר, אולם עדיין מדובר כאן בריסים שהוצמדו לריסים רגילים. הארכת ריסים לא תמצע את תופעת נשירת הריסים, ואם ישנה כזו- רצוי להתייעץ עם קוסמטיקאית או עם מכון טיפולי יופי. 

 

טיפול חוזר בהארכת ריסים

יש לחדש מדי שבועיים ועד לחודש את התהליך, משום שזהו גם קצב התחדשות הריסים. לכל אחד יש את קצב חילוף הריסים שלו, ולכן יש לפנות לטיפול מילוי. מדובר בטיפול פשוט מן הטיפול הראשוני להארכת ריסים, לכן גם כמות הזמן תפחת בחצי לרוב. ישנן גם הארכות ריסים ליום בודד, אולם הם נחשבים לאיכותיים פחות.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל