צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

03:57

seperator

 

אחד מביטויי היופי הנשי הבולטים ביותר הוא ריסים ארוכים ואציליים בצבע שחור עז. נשים רבות במטרה להראות נשיות ומושכות במיוחד מדביקות על הריסים האמיתיים שלהן תוספת של ריסים מלאכותיים כל מנת לעבות אותם ולהדגיש אותם, ולהקנות לעצמן מראה אסתטי ומושך. האלטרנטיבה הקודמת הייתה להשתמש במסקרה, אולם עבור נשים רבות השימוש במסקרה הוא מסורבל ולא היגייני או אסתטי במיוחד, וגוזל הרבה מאוד זמן התארגנות יקר.

 

כיצד מתאימים ריסים ללקוח?

על מנת שהריסים ייראו כמה שיותר טבעיים, ועל מנת לטשטש את העובדה שמדובר בתהליך של הארכת ריסים, יש להתאים את הריסים ללקוח. כמו כל שאר הטיפולים הקשורים לניתוחים פלסטיים כמו ניתוח אף או מתיחת בטן , חשוב מאוד להתאים את הצבע ואת האורך של הריסים המלאכותיים לצבע השיער ומבנה העין של המטופל. הריסים המודבקים מגיעים בשלל של צבעים ואורכים, ומטפל מיומן יודע להתאים לכל מטופל את הריסים שמתאימים ומחמיאים לו ביותר.

 

תהליך הדבקת הריסים

על מנת להפיג את החששות של מטופלים חשוב לציין שתהליך של הדבקת ריסים הוא הליך מהיר, ופשוט, וכאשר הוא מתבצע על ידי מומחים בעלי ניסיון מדובר בהליך מוצלח שתוצאותיו תמיד יהיו טובות. כמובן, שלפני ההדבקה המטפל מסיר את כל שכבות האיפור או הקרמים שמסביב לעיניים, ומנקה את האזור היטב. את ההדבקה עושים באמצעות מכונה עדינה המוציאה אוויר חם על מנת לייבש את הדבק.

 

עיצוב נפוץ של ריסים

כל מטפול או מטופלת מחליטים בעצמם על כמות הריסים שהם רוצים להדביק בטיפול. כמובן שתפקידו של המטפל הוא לייעץ ולהדריך מה מקובל ומה ייראה טוב עליהם, אך ההחלטה הסופית היא של המטופל. המטרה היא להגיע למראה טבעי מאוד ומטופח שמדגיש את העיניים בצורה יפה, ומעניק למטופל מראה צעיר ורענן ללא התערבות של ניתוח פלסטי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל