צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

11:13

seperator

 

אנשים רבים מעוניינים להיראות צעירים ונאים יותר. המחקרים מראים כי אנשים בעלי מראה צעיר יותר, נהנים מיתרונות רבים בתחומים שונים בחיים, אם זה בהצלחה בראיונות עבודה, ואפילו ביחס מועדף והפקיד או הפקידה בבנק. בנוסף לכך, מראה חיצוני הוא עדות מוכחת לביטחון עצמי ולהרגשה טובה. אנשים רוצים להרגיש טוב עם עצמם ועם גופם, ולכן מוכנים לעשות אפילו ניתוחים פלסטיים על מנת להשיג את המראה שיעשה להם הרגשה טובה באופן פנימי וחיצוני.

 

שיטות למילוי קמטים

במסגרת המרדף אחרי המראה הצעיר ישנם כל העת פיתוחם וחידושים טכנולוגיים בתחום מילוי הקמטים. אחת השיטות החדשות והנפוצות ביותר למילוי קמטים, שיעילותם הוכחה היא מילוי קמטים באמצעות חומצה אלרגנית. השימוש בחומצה אלרגנית יעיל בעיקר בשימוש כנגד קמטים שטחיים ופשוטים ואפילו במקרים של עיבוי שפתיים. ענפי הקוסמטיקה הרפואית עושים שימוש נרחב בחומצה אלרגנית כגון במקרים של מתיחת בטן, או הסרת צלקות.

 

מה זה חומצה אלרגנית?

החומצה האלרגנית היא למעשה חומצה המכילה בעיקר סוכרים טבעיים המצויים ברקמות החיבור של העור. מידת הסמיכות של החומצה היא בהתאם למידת החומרה של הקמט, כאשר קמטים עמוקים דורשים חומצה סמיכה יותר מאשר קמטים שטחיים ודקים. תפקידה של החומצה היא למשוך מולקולות של מים לתוך הקמט, ואותן מולקולות תורמות להגדלת הנפח באותו אזור, וליישור הקמטים.

 

האם יש תופעות לוואי לשיטת מילוי הקמטים?

שיטת מילוי קמטים באמצעות חומצה אלרגנית היא שיטת טיפול טובה שמוכיחה עמידות ויציבות לאורך זמן ארוך יחסית. האפקט של הטיפול מתחיל לפוג בתקופה שבין שישה לשמונה עשר חודשים לאחר הטיפול. לאחר הטיפול עלולות להופיע אדמומיות על העור שנעלמת לאחר מספר ימים, ולעיתים ישנם כאבי ראש או שרירים שנעלמים גם הם במהרה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל