צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

17:48

seperator

עם הטכנולוגיה המתקדמת, נמצא פתרון לשיניים צהובות - מסיבה גנטית או כפועל נגזר מעישון סיגריות, אכילת מאכלים שגורמים לשיניים לשנות צבע ועוד. מרבית השיטות להלבנת שיניים כרוכות בטיפול שיניים בלייזר, עוסקות בבניית מבנה או מריחת שכבת חומר מעל השיניים- כלומר לא מדובר בתהליך כימי לצביעת השיניים שתוצאותיו נראות לאחר ימים, אלא בשינוי שתוצאותיו נראות מיד לאחר הטיפול. זו הסיבה שבתחום הלבנת שיניים, ציפויי שיניים מחרסינה הוא פתרון נפוץ ואהוד. זמרים ואנשי תקשורת שונים משתמשים בפתרון הזה על מנת להשיג חזות ומראה רצויים - זה מסייע להם בעבודתם ומשפר את תדמיתם.

pic

מהו בדיוק ציפוי שיניים מחרסינה?
מדובר בהליך שבו משייפים את שכבת האמייל של השיניים המקוריות, שכבה שבין 0.3-0.5 מ"מ. לאחר השיוף, נלקחת דגימה (תבנית) של מבנה הלסת והשן למעבדת שיניים, ושם יוצרים על פי התבנית את הציפוי המתאים באופן מדויק על גבי השן. להחלפת הזגוגית של השן בחומר כמו למינייט ויניר יש אמנם מחיר ביולוגי, אולם היתרונות לעתים קרובות עדיפים על פניו. 

היתרונות והחסרונות בציפוי שיניים מחרסינה
ציפוי מחרסינה נהוג להיעשות בלסת שמלכתחילה הציפוי המקורי של השן לא הגן עליה, ואז ממילא לא ניתן לבצע הלבנת שיניים "רגילה ופשוטה. זה נעשה כאשר המצב של השיניים מלכתחילה לא משאיר לכאורה אף ברירה אחרת. באמצעות אותו ציפוי, ניתן למלא את המרווחים בין השיניים, ניתן להלבין את השיניים שגוונן כהה (מסיבה גנטית) כמו גם שיניים שנעשה בהן טיפול של סתימה מתכתית המשתקפת מהן, שיניים מתות ועוד.

הדמיון שבין ציפוי שיניים מחרסינה לציפוי ביולוגי
טיפולי יופי שנעשים בפה לא דורשים הרבה יותר ממודעות ומעט השוואות מחירים; המחיר הנפשי שאדם משלם עקב שיניים לא נאות עלול להיות כבד יותר מן המחיר החומרי. עדיין לא נדרשת פה התערבות כירורגית של מנתח פלסטי, אין זמן החלמה והשתקמות, ואין צורך בהרדמה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל