צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הליכי ניתוחים פלסטיים באסתטיקה הרפואית מקנים לנו כלים לקצר תהליכים, וגם להצר היקפים. לא עוד דיאטות מורטות עצבים שנמשכות לאורך זמן, אלא שינוי בנפח הגוף על פי פרופורציות מבוקרות, בתוצאה שתישמר לאורך זמן קצוב בהתאם לתהליך ולשמירה על תוצאתו.

מערכת ביוטיק

|

25/11/2013

|

16:16

seperator

הליך של הצרת היקפים באסתטיקה הרפואית – מטרתה בדרך כלל שמירה על מראה אסתטי, ופחות להתעסק במשמעות הבריאותית שעומדת מאחורי זה. כך או כך, יש לוודא שאכן ניתן לשמור בקלות על התוצאה, כי גם אם לא נעשה מאמץ רב כמו למשל בתהליך של מתכונת דיאטה וחיזוק השרירים באמצעות תרגילים, הרי שדיאטה ותרגילי חיזוק לגוף יהוו בין כה וכה חלק מסדר היום במטרה לשמור על התוצאות.


מבחר דרכים להצרת היקפים

רופאים באסתטיקה רפואית ימליצו, כל אחד על פי דעתו – הוא, על הדרך הנכונה להצר היקפים. יש אפשרות לטפל במכשיר בעל תדרי רדיו או תדר אלקטרוני, כשאותם התדרים מגרים את השרירים לפעול ולהתחזק. כך, ניתן להגיע למיצוק הגוף – באמצעות תהליך מתמשך וארוך שהופך לחלק מן המציאות היום יומית. 


שאיבת שומן

הליך שאיבת שומן כרוך בהמסתו וסילוקו מן הגוף. שאיבת השומן נחשבת כיום לדרך החודרנית ביותר שקיימת להצרת היקפים. זה נחשב לניתוח כירורגי שבו מוכנסת צינורית לגוף – צינורית ששואבת את השומן החוצה מן הגוף. יש בטיפול הזה אפשרות לסיבוכים רפואיים העלולים להגיע עד כדי מוות. 


מה זה עיסוי ואקום?

עיסוי ואקום הינו עיסוי לדחיסת שכבות השומן כדי לצמצם את ההיקפים באופן זמני. השומן שנדחס בסופו של דבר יחזור לנפחו הרגיל לאחר הטיפול ולכן נדרשת פה מסורת של טיפולים, וכל עוד המסורת נמשכת, כך גם התוצאות.


מזותרפיה

המזותרפיה ידועה יותר כדרך לטיפול בפצעים ובאדמומיות שמעל לפני העור, אולם יש באמצעותה טיפול גם בצלוליט. זהו הליך רפואי – חודרני שמתבצע אך ורק על ידי רופא. השיטה כרוכה בהזרקת מינרלים לעור, לפעמים תחת הרדמה מקומית שמחברים בין הרקמות כמו במכונת תפירה. בטיפול בצלוליט אין הזרקה מדויקת לתוך השכבות ויעילות הטיפול הזה למטרות הללו עדיין לא אוששה מבחינה מדעית. 


ניתוח להצרת קיבה

בניתוחים להצרת קיבה כמו למשל הכנסת טבעת לא חותכים את הקיבה או מסירים חלק ממנה ואף אין חיבור בין הקיבע עצמה למעיים. הניתוח נערך באמצעים חודרניים – לפרוסקופיים ובו מתאימים את קוטר הטבעת כדי לגרום למזון נוזלי בעיקר להכנס לגוף ולהעניק תחושה של שובע.

makecomment

הצעות נוספות לטיפולים

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • טיפולים וניתוחים אסתטטיים נפוצים

    הרפואה האסתטית הפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות כאשר המון אנשים בוחרים בה. מדובר על רפואה שמציעה מגוון רחב של טיפולים שמאפשרי

    המשך לכתבה
  • קורסים מעולם היופי הקוסמטיקה

    כולנו מכירות בחשיבות של עולם היופי והקוסמטיקה על הרושם הראשוני וביטחון העצמי. אבל האם חשבת פעם לעבור מתפקיד המטופלת לתפקיד המטפלת

    המשך לכתבה
  • מהו שיוף שיניים?

    רוב הישראלים מכירים את טיפולי יישור השיניים, אך מהו תפקידו של שיוף שיניים? למרות המחשבה הראשונה, השיוף אינו חלק מטיפול ליישור שינ

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל