צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
מחקרים מראים שהצלוליט לא נגרם בהכרח מעודף שומן, אך תזונה נכונה יכולה לעזור בהפחתת התסמינים והרפואה האסתטית מציעה מספר פתרונות נוספים לבעיה. איך זה עובד?

מערכת ביוטיק

|

17/06/2013

|

15:18

seperator

צלוליט זה שומן שמצטבר ברקמות וכאשר יש דליפה של שומן לרקמה הקרוב לשכבת העור החיצונית נגרמת סתימה במעבר בין רקמות השומן ונוצרים סימנים על העור. אם המאבק בצלוליט מרגיש מייגע, וכבר התייאשתן מקרמים, ספינינג והבטחות שווא, הכתבה שלפניכם אולי תעניק מספר פתרונות. ראשית חשוב לציין שלא מדובר בפתרונות קסם וכמו כל דבר בחיים דברים טובים דורשים עבודה קשה. אז איך מטפלים בצלוליט? אין דרך אחת, ומלבד אכילה נכונה והמון ספורט, חשוב לשלב עיסוי באזור בו הצלוליט התפשט וניתן לשלב טיפול אסתטי להמסת השומן.

עיסוי עמוק מאיץ את זרימת הדם ותורם לתהליך של שריפת השומן.

עיסוי עמוק מאיץ את זרימת הדם ותורם לתהליך של שריפת השומן.


הקשר בין עיסוי לצלוליט
רופאים לעתים ממליצים על שילוב של עיסוי עמוק באזור הנגוע בצלוליט, מכיוון שהפעלת לחץ על האזור יעורר את הזרימה של הדם במקום. הגברת אספקת הדם דוחפת את הגוף לשימוש בשומן לצורך אנרגיה, וכך נוצרים כלי דם מחודשים. ניתן לפנות לעיסוי מקצועי או לעסות לבד באופן עצמאי, זה מועיל לזרימת הדם כמו גם למיצוק של העור. העיסוי יוצר אפקט דומה לפעילות גופנית, הוא ממריץ את הדם ועוזר לתהליך שריפת השומן.
שילוב של תזונה נכונה יחד עם ספורט, עוזר למאבק בצלוליט.

שילוב של תזונה נכונה יחד עם ספורט, עוזר למאבק בצלוליט.


תזונה נכונה וספורט
כאשר מאמצים אורח חיים בריא יש לכך השפעה רחבה על מיצוק וחיטוב הגוף ותזונה נכונה דלת שומן יחד עם פעילות גופנית על בסיס קבוע משמשת מצד אחד כטיפול מניעה ומצד שני עוזרת בהפחתת התסמינים של הצלוליט. איך זה עובד? לרוב אין זה פתרון בלעדי אך בדומה לעיסוי, האצה של זרימת דם בגוף מעודדת שריפת שומן וליצירה חדשה של כלי דם. אימוץ אורח חיים בריא עוזר לשמור על גוף חטוב ובריא, כמו גם משמש כלי חשוב במאבק נגד הצלוליט.

שאיבת שומן או המסת שומן?
טיפול בבעיית הצלוליט דורש תשומת לב למספר תחומים באורח החיים: תזונה, שתיה מרובה והקדפה על ספורט. עם זאת, לרוב יש קושי לראות תוצאות מיידיות באמצעים אלו בלבד ולכן ניתן לשלב טיפול שאיבת שומן או המסת שומן, כמו גם טיפולים אחרים כדי להסיר צלוליט ולחטב את הגוף. בנוסף, קיים מכשיר Vela smooth  אשר מבוסס על קרינה אינפרא אדומה ואנרגיית חשמל ומשמש לעיסוי העור להעלמת סימני הצלוליט.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל