צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
העיסוק בטיפוח ואסתטיקה אינו טרנד חדש, אך כיום הטכנולוגיה מאפשרת מה שפעם היה בגדר פנטזיה או מדע בדיוני. כיצד עובדת טכנולוגית הלייזר ואילו טיפולים קיימים?

מערכת ביוטיק

|

30/05/2013

|

13:54

seperator

טכנולוגית הלייזר זכתה להתייחסות רחבה בשנים האחרונות, מכיוון שאין מדובר בטכנולוגיה לטיפול מסוים ויש לטכנולוגיה השפעות רחבות ויכולת ריפוי של מחלות שונות. מה חדש בתחום רפואת העור ומה השימוש בקרן הלייזר? הטיפולים המוכרים לנו בתחום האסתטיקה כוללים הסרת משקפיים, הסרת שיער והסרת קעקועים, אך מלבד טיפולים אלו שזוכים לקטלוג חלקי כ- "טיפולים אסתטיים", קיימים גם שימושים אחרים לטכנולוגיה, בין היתר גם טיפול בבעיות עור, סרטן העור, בעיות פיגמנטציה ועוד.

טיפולי עור בלייזר מחדשים את הארגון של סיבי הקולגן בעור ויוצרים מראה רענן ומתוח.

טיפולי עור בלייזר מחדשים את הארגון של סיבי הקולגן בעור ויוצרים מראה רענן ומתוח.


יתרונות - קרן הלייזר

1. הלייזר מאפשרת טיפול מדויק בשכבות עור נבחרות, שיש בהן מולקלות של מים.
2. המערכת הממוחשבת מאפשרת שליטה מדויקת בעומק הטיפול.
3. לא מדובר בניתוח כירורגי ולכן גם אין סכנה לדימום.
4. הלייזר גורם להתארגנות חדשה של סיבי קולגן בעור, מה שתורם למראה עור צעיר ומתוח.

שימושים עיקריים לטכנולוגיית לייזר

פילינגפילינג עמוק עם לייזר, מעניק לעור מראה צעיר ומתוח ועוזר להעלמת כתמים, קמטים קטנים ותורם לבעיות יובש של בעור. הפילינג מבוסס על שיוף שכבה חיצונית של העור מה שחושף שכבה רעננה ומתוחה ומעניק לעור מראה זוהר ורענן.

העלמת כתמי עור -  כתמים בעור הם לעיתים תוצאה של בעיית פיגמנטציה (פעילות יתר במלנוציטים) שנגרמת מבעיות שונות כמו שינויים הורמונליים, הריון, גלולות למניעת הריון, קרני השמש ועוד. צבע העור שלנו מושפע מפגמנט בשם מלנין והלייזר מקרין אנרגיה ממוקדת על הפיגמנט ומשנה את צבעו. 

מתיחה העור - לרוב באזור העפעפיים. השימוש בטכנולוגיה נעשה במקביל להליך כירורגי פשוט וקרן הלייזר תורמת ליטוש עדין לעור בעפעף התחתון.

הסרת שיער - כיום באמצעות קרן הלייזר ניתן להסיר שיער לטווח ארוך על ידי פגיעה בזקיק השיערה. הטיפול אינו מתאים לכל אחד, זה תלוי בסוג העור והשיער ולא מומלץ לאזור הפנים. כיום יש פיתוח בתחום וייתכן שבעתיד הקרוב, ישווקו מכשירים לשימוש ביתי.

הסרת נגעים מהעור - ניתן לטפל בנימים עדינים בעור בעזרת קרן לייזר מסוג KTP עם אורך גל 532 נ"מ, המתאים לטיפול בכלי דם קטנים.

הסרת קעקועים - קרן הלייזר הורסת את שכבת הצבע שהוחדרה לעור על ידי חימום העור ויצירת כוויה, מה שגורם להסרת הפיגמנטים באופן טבעי. הקרן פוגעת בפיגמנטים בצורה סלקטיבית וגורמת לפירוק הפיגמנט.

טכנולוגיית הלייזר יצרה מהפכה בשוק האתסטיקה ונתנה מענה לבעיות עור שונות, כמו גם למחלות רפואיות אחרות שלא צויינו במאמר. בבחירת טיפול חשוב להכיר את האפשרויות הקיימות ולחקור אודות תופעות לוואי וסיבוכים לפני בחירה בטיפול. כיום, יש שימוש רחב בטכנולוגיית הלייזר בקרב מנתחים פלסטים, במסגרת טיפולים למתיחת פנים, ניתוח עפעפיים, פילינג לעור ועוד. כמו כן, הלייזר משמש לעיתים כטיפול משלים לניתוח כירורגי, ומשמש למטרת ליטוש עדין למראה העור.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל