צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

23:50

seperator

 

 

מי לא רוצה להיות רזה? ישנן שיטות שונות בכדי להגיע אל המטרה הזו, כמו למשל ניתוח להרזיה, שהוא למעשה ניתוח לקיצור קיבה. מצד שני ניתוח להרזיה לא יוכל להתאים לכל מועמד שמעוניין להשיל מספר סנטימטרים מגופו של שומן. מדובר באנשים הלוקים בהשמנת יתר קיצונית אשר עלולה לסבך את הלוקה בה בבריאותו - כמו למשל בבעיות של לחץ דם, סכרת, בעיות לב ושאר מרעין בישין.

 

כמו - כן, ניתוחים פלסטיים מסוג ניתוח הרזיה לא יוכל להתאים למטופלים בכימותרפיה, לנשים בהריון ולאנשים הסובלים מבעיות במעי. 

 

איך בודקים אם משקל הוא תקין או לא?

ישנן שיטות לבדוק משקל הוא תקין - אחת מהן היא מדידת מסת גוף, או יותר נכון את משקל הגוף הרזה. תוך שימוש במדד BMI (אינדקס מסת גוף(Body Mass Index - . מחשבים אותו על פי חלוקת המשקל בקילוגרמים בגובה במטרים בריבוע, והתוצאה המתקבלת מצביעה על מדד תקין או לא, כאשר טווחי המדדים מתפרשים על בין 18.5-25 (משקל תקין), 25-30 (עודף משקל), 30-35 (השמנה), 35-40 (השמנת יתר), 40 ומעלה - השמנת יתר חולנית.

 

ניתוח להצרת קיבה

אחד מסוגי ניתוח להרזיה הוא ניתוח להסרת קיבה, בו טבעת המורכבת על אזור הקיבה מצמצמת את המעבר לקיבה ויוצרת מין כיס בעל נפח המשמש כקיבה "נוספת" שנמצאת לפני הקיבה המקורית. מכיוון שנפח הקיבה צומצם, ישנה תחושת שובע שנרכשת מהר יחסית. מדובר בניתוח הפיך משום שאפשר לשחק בקוטר הטבעת. 

 

שרוול קיבה

ישנו ניתוח חדש יחסית (משנת 2005 בארץ), שבו מוסרים כ- 75-80% מנפח הקיבה, והיא מעוצבת כאילו הייתה שרוול הממשיך מן הושט. ניתוח זה מפחית במידה ניכרת את ההורמון גרילן האחראי לתחושת הרעב. התוצאה : הרזיה דרסטית שלעתים מחייבת בתגובה מתיחת בטן.

 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל