צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

05:42

seperator

 

אחת מהתופעות הבריאותיות המסוכנות ביותר, שמחשבת אפילו למגיפה במדינות מערביות רבות, היא תופעת ההשמנה. להשמנה ולמשקל יתר יש השלכות מאוד קשות על בריאותו של האדם המערבי, ומשקל עודף הוא גורם התמותה מספר אחד בעולם המודרני כיום. השמנה עלולה להוביל למחלות לב, ליתר לחץ דם ובמקרים מסוים גם למוות.

 

בנוסף לסכנות הבריאותיות, קיים גם הנושא האסתטי. אנשים שמנים נחשבים לאנשים לא אטרקטיביים, שאינם עומדים בסטנדרט של אידיאל היופי המערבי שמקדש רזון.

 

בדרך למשקל התקין

על מנת להרזות אנשים מוכנים לעשות כמעט הכול. אולם, רוב השיטות להרזיה דורשות השקעה, עבודה קשה ומאמץ הכולל דיאטה נכונה שאומרת שיש לוותר לעיתים על המאכלים האהובים לנו ביותר ופעילות גופנית מאומצת וסדירה. לכן הרבה מאוד אנשים מעוניינים להודי במשקל באמצעים עקיפים כגון . ישנם כל מיני ניתוחים  פלסטיים שתפקידם לעזור לאדם לרדת במשקל כגון שאיבת שומן, ניתוח לקיצור קיבה או אפילו החדרה של טבעת למערכת העיכול. 

 

מי מתאים לניתוח הרזיה

למרות האפשרות הקלה יחסית, לא כל אדם מתאים להליכים כירורגיים שכאלה, וניתוח להרזיה מיועד לאנשים מסוימים שעומדים בקריטריונים מסוימים. זהו ניתוח מסובך יחסית ולא עוד איזה ניתוח אף סטנדרטי. הניתוח למשל אינו מתאים לנשים בהיריון או לאנשים שעוברים טיפולים רפואיים כמו הקרנות או נוטלים תרופות מסוימות. 

 

סוגי הניתוחים הקיימים

ישנם שני סוגים עיקריים של ניתוחים להרזיה. ניתוחים בהם היקף הקיבה מצומצם באמצעים מלאכותיים, וניתוחים בהם בנוסף לצמצום היקף הקיבה ישנם גם פעולות המביאות לצמצום ספיגת המזון בגוף באמצעות צמצום היקף המפגש בין מיצי הקיבה לבין המזון. על מנת לצמצם את היקף הקיבה מקיפים אותה בטבעת שיוצרת מעין קיבה נוספת לפני הקיבה המקורית. הקיבה הזאת היא קטנה יותר, ולכן לאחר כמות קטנה יותר של מזון מגיעה הרגשת השובע.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל