צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
איפור שלא נמרח קורץ לכן? מה עם ליפסטיק שמחזיק יום עבודה ארוך ויותר? היום זה כבר אפשרי - לפניכם ריכוז המידע החשוב וכל היתרונות לאיפור קבוע.

מערכת ביוטיק

|

22/05/2013

|

17:01

seperator

האיפור הקבוע נכנס לשימוש בארץ לפני כ-18 שנים ואם בעבר היה טיפול נדיר שמעטים עשו בו שימוש, כיום השימוש בטכניקה נפוצה ומבוצעת על ידי קוסמטיקאיות רבות. טכניקת האיפור מזכירה את הדרך בה מבצעים קעקוע, בגלל דרך החדרת פיגמנטים של צבע לעור והשיטה משמשת למטרות שונות, ביניהן גם טשטוש פגמים וצלקות. למרות התפיסה הרווחת אין מדובר בטיפול המיועד לנשים בלבד והשימוש של טכניקת האיפור רחבה, היא מיועדת לאיפור אך גם להעלמת כתמים ופגמים מהעור ולטשטוש בעיות התקרחות אצל גברים.

אחד הטיפולים הפופולארים לאיפור קבוע הוא איפור לעיבוי גבות.

אחד הטיפולים הפופולארים לאיפור קבוע הוא איפור לעיבוי גבות.


איפור קבוע – התאמה אישית
לפני בחירת סגנון איפור קבוע לקעקוע, חשוב לוודא שמדובר בקוסמטיקאית מוסמכת לנושא ורצוי לבחור באשת או איש מקצוע מנוסה. אמנם גם במקרים של טעויות ניתן להסיר חלק מהצבע או לצבוע מחדש, אך מכיוון שבמהותו הטיפול לצמיתות, יש לבחון את כל הפרטים. בנוסף, מומלץ להגיע עם תמונה לדוגמא של האיפור הרצוי ולבקש להתנסות קודם באיפור רגיל, לפני התחלת הטיפול הקבוע.



שימושים נפוצים לטכניקה
שיטת האיפור דומה במהותה לדרך בה מקעקעים קעקוע ולכן יש שימושים רבים לטכניקה. אחד השימושים הפופולארים הוא איפור גבות – החדרת פיגמנטים בצבע הגבע כדי להרחיב את מראה הגבה, לעבות ולעיתים גם לקצר. כמו כן, קיים גם איפור איילינר, איפור שפתיים, איפור לטשטוש צלקות ובקרב הגברים בדרך כלל, שימוש בטכניקה למילוי שיער.

סיכונים אפשריים לטיפול
בדומה לכל טיפול אסתטי עלולים להיות תופעות לוואי וקיימים סיכונים מסוימים, לכן חשוב להבין את תהליך הטיפול ולהיות מודעים לכל הגורמים, לפני קבלת  החלטה התופעות הלוואי הקיימות הן: זיהומים במקרה של חוסר סטריליות, תגובה אלרגית, פיתוח דלקת או הרפס (ניתן לבצע טיפול מונע) ואפשרות לנשירת שיער בטיפול למילוי שיער.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל