צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
נשים רבות סובלות מבעיית צלוליט ולמרות הדעה הרווחת, אין מדובר בתוצאה של השמנת יתר. אז מה גורם להופעת הצלוליט, ואיך מטפלים בבעיה? אספנו עבורכם כמה טיפים חשובים.

מערכת ביוטיק

|

22/05/2013

|

10:54

seperator

ההגדרה של יופי משתנה בין תרבויות ובהתאם לרוח התקופה ויופי פנימי חשוב באותה מידה כמו יופי חיצוני, אך בכל זאת העובדה היא שטיפוח אישי ומראה אסתטי מהווה סוג של "כרטיס ביקור" שמשדר הצלחה. הצלוליט יוצר לעור מראה הדומה לקליפה של תפוז או במקרים של התפשטות הצלוליט, מראה דומה למרקם של גבינת הקוטג'. הרפואה המודרנית אינה יודעת להסביר את כל הגורמים לבעיה, אך יש לגנטיקה השפעה וכך גם לאורח חיים ותזונה.

רוצים למנוע צלוליט? הימנעו מדיאטות יו-יו והוסיפו פעילות גופנית.

רוצים למנוע צלוליט? הימנעו מדיאטות יו-יו והוסיפו פעילות גופנית.


טיפים למניעת הבעיה
התרבות המערבית מעניקה פתרונות רבים ומציעה מגוון של ניתוחים פלסטיים וטכנולוגיות שעוזרות להתמודד ולטפל בבעיה, אך במקרים רבים ניתן לעכב מחלות ולשמור על המראה הבריא, בעזרת שינוי אורח חיים והרגלים מזיקים. מה אפשר לעשות כדי למנוע צלוליט? שמרו על תזונה נכונה עשירה בסיבים תזונתיים, שתיה מרובה של מים, פעילות גופנית, הימנעות מדיאטות דראסטיות והימנעות מעישון. אין מדובר בפתרון וודאי לצלוליט, אך מחקרים מראים שהקפדה על אורח חיים נכון, עוזר להפחתה של הסימפטומים ולעיתים גם למניעה.





מה זה צלוליט?
רבים מתבלבלים בין צלוליט לצלוליטיס ואף מניחים שמדובר באותה תופעה, אך למעשה הצלוליטיס היא דלקת אקוטית תת עורית המופיעה בין רקמות החיבור. לעומת זאת, צלוליט זה מונח המתאר הצטברות של תאי שומן, מה שיוצר גבשושיות העור ופוגע במראה האסתטי. התופעה אמנם מזוהה עם נשים, אך מדובר בבעיה שאינה פוסחת על הגברים וגם אינה מפלה בין בעלי משקל עודף לאנשים במשקל תקין.
הצטברות של תאי שומן פוגעים במראה האסתטי של העור.

הצטברות של תאי שומן פוגעים במראה האסתטי של העור.


איך מטפלים בבעיה?
כיום ניתן לטפל בבעיית הצלוליט בעזרת טכנולוגיה העושה שימוש ברטט, מגבירה את יצירת הקלוגן בגוף ואת חילוף החומרים של תאי השומן מה שתורם להתחדשות העור. הרפואה האסתטית מציעה שלל פתרונות וטיפולים כגון טכנולוגיה מבוססת לייזר, טכנולוגיה של אנרגיית אור, שימוש באנרגיית  RF, מיזותרפיה, רבוקסיתרפיה, עיסוי וניקוז לימפטי, הזרקת חומרי מילוי ועוד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל